מעניין

ויתר על צ'ק של מיליון דולר: "הרגשתי שזה לא מוסרי לקחת את זה"

קיבל צ'ק על סך מיליון דולר וויתר עליו: "הרגשתי שזה לא מוסרי לקחת משהו שלא שייך לי, למרות שהיו לי הרבה תכנונים מה לעשות עם הצ'ק הזה. השתעשעתי במחשבה שאולי כדאי לא לעבוד כמה שנים"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשאריק אלווין גבריאל מארה"ב גילה ביום בהיר אחד צ'ק על סך מיליון דולר שלכאורה מיועד אליו מ'בנק אוף אמריקה', נדרשו לו יותר מכמה רגעים כדי לעכל את מה שקרה.

את הצ'ק אסף גבריאל מהבנק שלו בידיעה שהוא צריך לקבל צ'ק מסוים, אך לרגע – 'שכח' להסתכל בסכום, או שלא שם לב למספר האפסים שאחרי האחד.

"כשהראיתי אותו לאשתי שנינו התחרפנו", הוא משחזר. "קפצנו למעלה ולמטה מרוב שמחה, וכמעט איבדנו את הראש. חשבנו מיד מה כדאי לעשות איתו, והיו לנו כל כך הרבה תכנונים כמו למשל להפסיק לעבוד לאיזה כמה שנים".

אלא שאז חשב אריק שוב האם כדאי לשמור את הצ'ק, למרות שהיה לו ברור שאין סיכוי שהוא באמת מיועד בשבילו. "אמרתי לעצמי, 'כן, אני רוצה את זה', אבל ידעתי שזה לא שייך לי", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "המוסריות לא נתנה לי לעשות את זה", סיכם.

כשהלך לבנק והראה את הצ'ק לפקידות, ההפתעה היכתה בו שוב. "הן רק אמרו 'אופס, זו באמת טעות שלנו'. זה הפתיע אותי כי אנשים רבים חתמו על הצ'ק לפני שהוא הגיע אליי, אבל שמחתי על כך שאני עושה את הדבר הנכון".

תגיות:מיליוןדולרויתורצ'ק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה