עלון הידברות

"התחלתי עם 50, והיום אני מפיץ 150 עלונים בשבוע"

גם כשנתקל בקשיים, שלמה יזדי התעקש והתאמץ לקבל את עלוני הידברות לחלוקה. "אנשים חילוניים לגמרי מגיעים אלי הביתה, לוקחים את עלון הידברות – ומתחזקים מזה. לכן אני ממשיך להפיץ עוד ועוד"

  • כ"ד סיון התשע"ח
אא

כששלמה יזדי הכיר את עלון הידברות, שורה של תקלות טכניות מנעה ממנו להשיג את המנוי המיוחל. אך בעוד אדם אחר היה מתייאש מהרעיון, יזדי התעקש להמשיך. הוא התקשר שוב ושוב, עד שהבעיה אותרה ונפתרה.

"התחלתי עם 50, והיום אני כבר מפיץ ל-150 עלונים בשבוע. ככל שאני מחלק – יש יותר ויותר ביקוש", הוא מספר.

יזדי עושה הרבה יותר מאשר חלוקת עלונים באזור מגוריו בלבד. "בבני ברק יש מקום שמחלקים בו עלונים מכל מיני סוגים. את עלוני הידברות – הם מקבלים ממני. בדרך כלל אני מחלק את העלונים באזורים כמו דרום תל אביב, רמת עמידר, רמת גן, שכונת התקווה, קריית שלום, שכונת שפירא בפתח תקווה ועוד. אבל יש גם יוצאי דופן – שכן שלי חזר לפני זמן מה מחו"ל, אחרי שכשנסע, שלחתי איתו ערמה של עלונים, שיחלק באזור שבו הוא היה. לפני פורים קבלתי מהידברות לא רק עלונים, אלא גם קרוב ל-200 יחידות של מגילת אסתר. הלכתי עם המגילות האלה לרמת גן, לבי"ס 'אוהל מועד' של הרב ניסן. יש שם הרבה ילדים מגיל 5-6 – וכולם קבלו מגילות אסתר בחינם. הכל בזכות הידברות".

במהלך השיחה שלנו, יזדי מזכיר כל הזמן ש"זה בזכות הידברות". הפעילות הרבה והנמרצת שלו, שנעשית בהתנדבות מלאה, היא החלק השולי, לתחושתו. "הידברות זה מספר 1 בעולם. אנחנו מובילים בשוק של העלונים. זו הסיבה שאני רוצה שאנשים ייקחו את עלון הידברות כמה שיותר. יש בו כתבות יפות, דברי תורה עם מסר יפה מאוד, המון חומרים טובים. אנשים שלא מבינים תורה – מבינים את העלון. הידברות עושים המון, מה שאף אחד בעולם לא עושה כדי להפיץ תורה, ואני נהנה להשתלב בזה".

לדבריו של יזדי, הרבה מאד אנשים חוזרים בתשובה בזכות הידברות, והוא אף נתקל בזה באופן אישי. "יש אישה אחת בדרום תל אביב שמקבלת ממני בכל שבוע 10 עלונים. היא מחלקת אותם לנשים באזור, ויש אישה אחת מהקבוצה הזו שחזרה בתשובה בזכות העלון. אנשים מתחזקים מזה בצורה מדהימה. אנשים חילוניים לגמרי מגיעים אלי הביתה, לוקחים את עלון הידברות – ומתחזקים מזה. לכן אני ממשיך להפיץ עוד ועוד".

תגיות:עלון שבתהפצהעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה