מעניין

אוסטרליה: מומחית לחינוך מלמדת להחליף חיתול ’רק בהסכמת התינוק’. הזוי

'מומחית' לחינוך הצליחה להסעיר את התקשורת האוסטרלית לאחר שאמרה בראיון לרשת הטלוויזיה ABC כי יש לבקש את רשות התינוק לפני שמחליפים לו טיטול. מדוע היא סבורה כך, ואיך עלה הניסוי החברתי שאחד האבות החליט לעשות?

אא

'מומחית' לחינוך הצליחה להסעיר את התקשורת האוסטרלית לאחר שאמרה בראיון לרשת הטלוויזיה ABC כי יש לבקש את רשות התינוק לפני שמחליפים לו טיטול. את הדברים אמרה דיאן קרסון במסגרת פרק מיוחד שהוקדש ל'יצירת תרבות של הסכמה בבית', ולדבריה לפני כל החלפת טיטול על ההורה לומר לתינוק שלו בקול רם: "אני עומד להחליף עכשיו את הטיטול שלך. האם זה בסדר מבחינתך?".

עשרות אלפים תקפו את השיטה שלה בתגובות נוסח: 'כן, בטח. ועכשיו התינוק אמור לענות?'. בתגובה לכך אמרה קרסון כי אמנם התינוק לא יענה במילים, אך אם ההורים ימתינו מספר דקות וישימו לב לשפת הגוף שלו או למבטים בעיניים, הם יראו שהתינוק משדר חיוביות לפעולה - רק על סמך העובדה ששיתפנו אותו במה שאנחנו עומדים לעשות.

אלא שניסוי שנעשה על תינוק בשם קולטון, רק הצליח להוציאו משלוותו עוד יותר. בסרטון נראה התינוק כשהוא כועס ובוכה נוכח השאלה של אביו, וכלל לא מבין 'מה רוצים ממנו', ולמה לא מחליפים לו את הטיטול המלא מהר יותר. 

תגיות:אוסטרליהחינוךהזוימומחית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה