שידוכים וחיפוש זוגיות

עשה שאזריק לעצמי נוגדנים נגד חלישות דעת, מבלי להתעלף ממעט דם

איך שיעור על מערכת החיסון (או מערכת החית'ון) קשורה לישועה שלי? הנה עוד כמה חידושים מעניינים שצצו בי, לאחר שנפלתי לניסיון של חלישות הדעת

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

היום נדבר קצת על נוגדנים - שהם חלק ממערכת החיסון (או מערכת החיתון בהגייה אשכנזית). הנוגדנים הם חומרים מיוחדים שהתפקיד שלהם מצד אחד הוא 'לחבור', ומצד שני 'לתקוף'.

הם חוברים לחומר בשם 'אפיטופ' (מה שאני שומעת זה 'אופי טוב') ותוקפים יחד חומר בשם פתוגן (איזה חולני פתולוגי אחד). כמי שנורא אוהבת ביולוגיה (ולא שאני מנסה לשחזר חלום ישן, ולהפוך לחוקרת) אנסה להתבונן בתפקידי הנוגדנים, ולקשר אותם איכשהו לבקשה שביקשתי היום מהשם: "עשה שאזריק לעצמי נוגדנים נגד חלישות דעת, מבלי להתעלף ממעט דם". 

כי יש לנו את הקטע הזה לפעמים, ליפול לחלישות דעת ו'התמסכנות' רגעית שאיכשהו מעיבה באותם רגעים על כל מה שאנחנו יכולים להיות בפוטנציה. פתאום אנחנו רואים רק חור גדול ושחור של חיסרון, ושוכחים את כל הדברים שהיו שם לפניו - הרי הוא לא היה שם תמיד...

אז בתוך חלישות הדעת הזו, פתאום קלטתי שאני צריכה איזה בוסט כזה של נוגדנים - שמצד אחד יחברו למה שעושה אותם חזקים ואיתנים וגיבורים, ומצד שני, ייתן להם את הכוח לצאת למתקפה מבלי להירתע מקצת דם שאולי יראו. שיילחמו מבלי לפחד מטיהור מערכת החית'ון, והוצאת כל הגורמים המפריעים לדעת להגיע אל מה ששלה - תוך שמירה על יציבות והומאוסטזיס. 

 

"כשהנוגדן מגיע - ברור לה שהיא לא יכולה עליו"

מלבד נטרול הפתוגנים, תפקיד הנוגדנים מתחלק לכמה אופנים:

ראשית, הטקטיקה המחוכמת שלהם היא להיצמד לממברנת התא של הפתוגן, ולנטרל את היכולת שלו לפלוש אל תאי הגוף כמסתנן. הממברנה היא השכבה החיצונית, המעטפת שמגנה על הפתוגן מפלישת זרים - אבל היא לא כל כך חכמה כמו שנדמה לה.

היא אולי 'משחקת' אותה מצוידת בכל מה שצריך כדי לספק הגנה לנתינה (הנתין שלה) אך כשהנוגדן מגיע - ברור לה שהיא לא יכולה עליו: הוא חזק ברצונות שלו, חזק בתפילות שלו, חזק באמונה שלו, חזק באמת שלו, חזק בלוחמה שלו וחזק בעקשנות שלו. הוא לא מוותר, ולא נכנע לקליפה החיצונית - קשה ככל שתהיה. הוא רוצה את ה'פרי' שבפנים, ובשביל זה אין מחיר שהוא לא מוכן לשלם. 

רגע, מה עם הפתוגנים שבמחזור הדם? אחרי סיבוב הראווה שלהם בתוך הממברנה, הנוגדנים עושים מבצע חיפוש מקיף אחר הפתוגנים ש'ברחו' למחזור הדם. מה יש להם לחפש במחזור הדם? פשוט מאוד - חיים. אבל אם אתם מחפשים חיים, למה אתם בורחים דווקא לשם? אתם לא יודעים שהמילה 'מחזור' פירושה לחזור שוב ושוב על אותה פעולה? והרי פעולה שחוזרת על עצמה שוב ושוב היא צפויה מראש, ונתונה ללימוד. 

תברחו לעצמות ולפחות תקומו בתחיית המתים, אבל לא. אתם חייבים לברוח למקום שבו התאים הלבנים (או במילים אחרות כוחות הקדושה) ידעו כיצד לזהות אתכם ולסמן אתכם - ומשם לזרועותיהם הפתוחות של הנוגדנים, הדרך קצרה. 

 

הנוגדנים בתוך מערכת החית'ון, פשוט יושבים וצוחקים להם

אל תצחקו, אבל הנוגדנים הם חלק ממערכת החית'ון ההומוראלית - וכן, שמעתם נכון. זה נגזר מהמילה הלטינית 'הומור'. גם אתם שומעים עכשיו את מה שאני שומעת? הנוגדנים בתוך מערכת החית'ון, פשוט יושבים וצוחקים להם על מה שאנחנו עוברים בתוכה. הם מתבוננים על הפתוגנים המבוהלים שרצים אנה ואנה, לא מוצאים את נפשם מרוב ייאוש ופחד - ויודעים מראש שכל העמל שלהם מיותר. 

אין להם באמת לאן לברוח ממחזור הדם. 

התאים הלבנים (כוחות הקדושה כפי שנכתב) מצוידים במכשירים מתקדמים לזיהוי של פתוגנים (או במילים אחרות, כל כוחות הרע בתוכנו) במחזור הדם - ולכשיאותרו, אחת דתם - להיכחד.

אז עזבו אתכם מ'קטנות מוחין' וחלישות דעת. תזכרו איך הדברים עובדים במערכת החית'ון - ולרגע אל תתנו לעצמכם ליפול לייאוש ולחוסר אמונה במי שברא אתכם, והחליט שזו בדיוק תהא הדרך שתעברו עד להקמת הבית שלכם. 

אז קדימה, תזריקו לעצמכם בוסט כזה של נוגדנים נגד חלישות הדעת, ואל תפחדו אם אתם מאבדים מעט דם (דהיינו מעט תחושת חיים או מעט חמצן). חומצות האמינו ("האמינו" שזה יכול לקרות גם לכם) כבר בדרך להרכבת שרשראות הנוגדנים ולחיזוקן זו בזו, כדי להנחיל לכם ניצחון מוחץ מול כוחות הרוע (שבכם ושמחוצה לכם).

לפנייה לכתבת במייל shira@htv.co.il

תגיות:חיפוששבע ברכותזוגיותשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה