חדשות בארץ

חב"דניק הניח תפילין בשדה התעופה, והותקף: "למה דווקא פה? יש פה בני אדם"

תיעוד מזעזע במיוחד היישר משדה התעופה: חסיד חב"ד שביקש להניח תפילין ליהודי יקר בשם גד קאופמן נענה בחיוב, אלא שמסתבר שיש מי שזה הצליח להרגיז אותו. "למה דווקא פה? יש פה בני אדם!"

בעיגול: האישה שיצאה כנגד החב"דניק (צילום מסך, shutterstock)בעיגול: האישה שיצאה כנגד החב"דניק (צילום מסך, shutterstock)
אא
שנאה כזו לכל דבר שבקדושה - עוד לא נראתה במחוזותינו: שוב סערה סביב נושא התפילין, הפעם בפוסט עצוב שמגיע מאדם בשם גד קאופמן, שהיה עד למקרה ואף תיעד אותו בעמוד הפייסבוק שלו. "אירוע מדהים אירע הבוקר בשדה, כאשר נשאלתי בנימוס על ידי איש חב"ד אם אני מעוניין להניח תפילין", מספר קאופמן.
 
לדבריו, הוא השיב בחיוב להצעה אלא ש"אז קפצה אישה עם מבט מוטרף והחלה לגדף, להציק ולהפריע".
 
אותה אישה לא הפסיקה לצחוק בצחוק מרושע, ולבקש מהחב"דניק שיילך לפינה אחרת - הרחק מהמקום הציבורי שבו היא עצמה נמצאת. "יש לך את כל המקום הזה, למה דווקא פה?", שאלה אותו. "יש כאן בני אדם".
 
בתגובה להערתה האחרונה שאל מישהו מהצד: "רגע, ואני לא בן אדם?".
 
"לא רוצים להיות חלק ממך. תלך מכאן, תלך לשם - שם אין אף אחד".
 
ממשיך קאופמן וכותב בפוסט כך: "ממש מביש שלהיות יהודי בארץ זה להיות נרדף על ידי הבוהמה השמאלנית. אם הייתי מוסלמי או נוצרי, זה היה לגביה יותר לגיטימי?".
 

כעת מדווח ערוץ 20 כי התוקפת אינה אלא פרופסור לחינוך ותרבות בשם פנינה פרי – שכיהנה כמרצה במכללות מובילות בארץ, ואף כתבה ספרים בנושא פלורליזם תרבותי.

בעלה של פרי הוא לא אחר מאשר הפרופסור לסוציולוגיה יורם פרי,  שבעבר אף כיהן כנשיא הקרן לישראל חדשה.

צפו בתיעוד המזעזע:

 

משיחה שערכו בן זיגדון ואמיר איבגי מערוץ 20 עם החב"דניק המותקף - הרב מאיר הרצל מבית חב"ד בפסגת זאב, התברר כי הלה החליט לנצל את זמן ההפוגה עד העלייה לטיסה שלו, לצורך זיכוי הרבים והנחת תפילין ליהודים במקום, כשלפתע ניגשה אליו פרי ו"החלה לצעוק ולדרוש שנעזוב מיד את המקום, ושלא נתפלל לידה".

לדבריו, הוא העדיף שלא להתייחס, בעוד היהודי שנתרצה להניח תפילין, גד קאופמן, מבקש ממנה שתיתן לו להניח תפילין "בשקט", אבל היא לא הסכימה לכך בשום פנים ואופן והמשיכה להפריע לשניים. 

על השאלה מדוע בחר שלא להגיב ולא להתייחס ענה הרב מאיר כי "הודרכנו להתעסק אך ורק בהפצת אור, ולהגביר את האור של הקדושה בעולם. אז החושך נדחה מאליו".

תגיות:בושהחב"דתפיליןשדה תעופההדתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה