חדשות בארץ

הרפורמה להארכת חיי המדף: בשר טרי בוואקום כעת בישראל

לראשונה בישראל: הבוקר (ד') הגיע המשלוח הראשון של בשר טרי מצונן בוואקום, זאת כהמשך לרפורמה אותה יזם משרד החקלאות, לפיה יוארך תוקף חיי המדף של בשר טרי מצונן שנשמר בוואקום עד ל- 85 יום

  • ט' סיון התשע"ח
אא

הבוקר (ד') הגיע המשלוח הראשון של בשר טרי מצונן בוואקום, זאת כהמשך לרפורמה אותה יזם משרד החקלאות, לפיה יוארך תוקף חיי המדף של בשר טרי מצונן שנשמר בוואקום עד ל- 85 יום.

המשלוח נבדק ואף אושר לשיווק, ובמהלך הימים הקרובים ישווק בחנויות. ההחלטה הגיעה בעקבות  מדיניות שר החקלאות, אורי אריאל, לפיה יש לצמצם את צער בע"ח בהובלת צאן ובקר חיים מאוסטרליה.

כתוצאה מכניסת הרפורמה יחסכו הצרכנים בשנת 2019 כ- 200 מיליון ₪, כך על פי ההערכות בענף. בשנת 2020, ייחסכו לצרכן מעל 400 מיליון ₪. יבואני הבשר מעריכים כי בעקבות המהלך תתרחש הוזלה בבשר הטרי ב- 30%-10% במחיר לצרכן, ויופחת היקפי המשלוח של בעלי-חיים מחו"ל יפחת כתוצאה מהגדלת האספקה של ייבוא בשר טרי.

שר החקלאות, אורי אריאל, אמר: "אני ממשיך למנוע כל פעילות של פגיעה ברווחת בעלי החיים ומהלך זה הינו אחד מיני רבים שעשינו במשרד לטובת ייבוא הבשר הטרי. רפורמה זו מאפשרת הן שמירה על רווחת בעלי החיים והן מיטיבה עם הצרכנים. אמשיך לפעול לצמצום משמעותי של הובלת המקנה לישראל, זוהי מדיניותי מאז ומתמיד".

תגיות:בשררפורמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה