עלון הידברות

הכירו את הסוכן שמפיץ סחורה בין חנויות, כולל עלון הידברות כבונוס

לוי קורוטקי עובד כסוכן שעובר בין חנויות, אבל הוא לא מסתפק בסחורה שהוא משווק לחנויות. כל חנות שהוא מגיע אליה – מקבלת גם כמה עלונים של הידברות

אא

לוי קורוטקי גר בשכונת רמות בירושלים, אך עבודתו מביאה אותו מידי יום לאזורים שונים ומגוונים בארץ. "אני סוכן של סיגריות. במסגרת העבודה אני מגיע ל30-35 לקוחות ביום, בעיקר קיוסקים וחנויות קטנות. בכל יום אני מגיע לאזור אחר – תל אביב, באר שבע ועוד הרבה מקומות".

העבודה היא עבודה, אך קורוטקי החליט לנסות לשדרג אותה, ולהוסיף לה ממד רוחני. "אני בין כה וכה נכנס לחנויות, אז חיפשתי משהו שאפשר להניח בחנויות האלה, לזיכוי הרבים. ראיתי שלהידברות יש עלונים מוצלחים – גם אני בעצמי קורא אותם ונהנה מאד – והחלטתי להזמין מנוי להפצה, ולחלק את העלונים בחנויות שאני מגיע אליהם".

כלומר, בכל יום אתה מחלק את העלונים במקום אחר?

"כן, בדיוק. אני מקבל חבילה של עלונים, וכל שבוע אני לוקח איתי את החבילה של העיתונים של אותו שבוע, ומחלק אותם בחנויות שאני נכנס אליהן. כל חנות מקבלת 2-3 עלונים, והלקוחות יכולים להציץ, לקרוא ואפילו לקחת לעצמם".

ואלו תגובות אתה מקבל?

"הרבה אנשים מכירים את העלון, והם מבסוטים. לא קרה לי, למשל, שבעל חנות אמר לי לא להניח את העלון. כולם שמחים לקבל אותו ונהנים – גם המוכרים ובעלי החנויות עצמם, וגם הלקוחות שמגיעים אליהם. מטבע הדברים אני מגיע להרבה סוגים של חנויות, בהתאם לאזורים שאני נמצא בהם וגם לחנויות הספציפיות – יש חנויות של חילונים, של מסורתיים, של מתחזקים... וכולם בסופו של דבר נהנים מהעלון. כשאני רואה חנות שיש בה הרבה לקוחות – אני דואג לשים כמות גדולה יותר של עלונים, שיהיה לכל מי שרוצה.

"הרבה פעמים יוצא לי להיתקל באנשים שקוראים את העלון ונהנים ממנו, והם אומרים לי 'תבוא שוב בשבוע הבא, תביא שוב'. זה נחמד לראות שהחלוקה הזאת, שלא דורשת ממני מאמץ בכלל, עושה טוב לאנשים".

מעוניינים לקבל את העלון לחלוקה והשתתפות בהוצאות? חייגו 073-2221388 או מלאו פרטים כאן. כך תקבלו 50 עותקים לחלוקה מדי שבוע, לזיכוי הרבים. מומלץ ביותר! ועכשיו מבצע - חודש ראשון ללא תשלום (בהתחייבות לשלושה חודשים). לחצו כאן להצטרפות.

תגיות:עלון שבתעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה