גרפולוגיה

האם אתם מסופקים מהעבודה שלכם?

מה משפיע על הסיפוק שלכם מהעבודה? ולאיזה כיוון יכולה להתפתח אישה העוסקת בהוראה מתקנת, אשר מרגישה חוסר סיפוק בעבודתה?

  • ז' סיון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האם אתם מסופקים ממקום העבודה שלכם? ועד כמה זה משפיע על חייכם?
סיפוק מהעבודה הוא מרכיב חשוב בחיינו, יש שיאמרו אף כי הוא בין החשובים ביותר,
יש הטוענים כי רמת הסיפוק אינה תלויה כלל במקום העבודה אלא זהו נתון אישיותי בלבד. האישיות שלנו היא שתקבע האם נהיה מסופקים בעבודה. מחקרים אף הראו כי למרות שאנשים החליפו מקומות עבודה ותפקידים – עדין רמת הסיפוק נשארת קבועה.
ובכל זאת המציאות היא מורכבת יותר. הגורמים המשפיעים על הסיפוק ידועים היטב. ישנם מספר נתונים אשר משפיעים על רמת הסיפוק שלנו באופן ישיר או עקיף, כגון, עמיתים ידידותיים, תשלום הוגן ביחס לעובדי החברה ובתפקידים דומים בחברות מקבילות, תחושת שייכות וקבלה על-ידי אחרים, ביטחון בעבודה ויחס הוגן.
אחד הגורמים החשובים והמשפיעים ביותר הוא מידת העניין, המשמעות ותחושת המיצוי שהעבודה מספקת לנו. עבודה שאינה מביאה לידי ביטוי את יכולותינו, או משעממת אותנו, משפיעה על מידת הסיפוק שלנו.

להלן כתב ידה של ל.ת, בת 35, עוסקת בתחום ההוראה המתקנת לגיל הרך וכגננת שילוב. היא פנתה אלי בטענה כי אינה מרגישה מסופקת מעבודתה, ושואלת לאיזה כיוון היא יכולה להתפתח.

ל, שלום וברכה.
ניחנת בכישורי חשיבה גבוהים. את מהירת תפיסה, עם חשיבה לוגית, ראיה פרקטית ויכולת התארגנות יעילה, תוך שמירה על אבחנה בין עיקר לטפל. את בעלת כושר אלתור ותמרון. כל אלו מאפשרים לך עיסוק מגוון ולא רוטיני. אמנם שגרה נותנת לך תחושת יציבות, אך ברגע שתעברי את מחסום החשש ותעשי שינוי – תרגישי מסופקת יותר, כלומר עליך למצוא עיסוק שיש בו אופק להתקדמות, גיוון ושימוש ביכולות חשיבה לוגיות ובסביבת עבודה עם אנשים.
תחום שיכול מאד להתאים לך הוא משאבי אנוש, גם בפן הארגוני ודאגה לרווחת העובדים וגם בתחום הגיוס וההשמה. במידה ותבחרי להמשיך במקצוע שלך, מומלץ לעבור להדרכה: הדרכת הורים / ייעוץ חינוכי / הנחיית קבוצות.

בהצלחה בהמשך הדרך.

למעוניינים לשלוח כתב יד, יש למלא 20 שורות בעט כדורי, על מצע של דפים, בגודל דף A4. לציין יד כותבת ולשלוח לחני תמם, גרפולוגית, רח' הירדן 7ב רמת גן.

הכותבת הינה גרפולוגית מוסמכת, חברה באגודה הישראלית לגרפולוגיה מדעית.

תגיות:עבודהסיפוקגרפולגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה