חדשות בעולם

"רוצחים, רוצחים": צוות ’החדשות’ הותקף בטורקיה על ידי עשרות, ונמלט בנס

טורקיה: צוות 'החדשות' הישראלי ובראשו הכתב לענייני שטחים אוהד חמו, הותקף באלימות על ידי עשרות טורקים מקומיים, שהחלו להכותם ולכנות אותם 'רוצחים'. הצוות הפסיק את הצילומים, ונמלט בנס מהמקום

הכתב לענייני שטחים אוהד חמו על רקע זירת התקיפה ( (צילום מסך מתוך ’קשת ’12)הכתב לענייני שטחים אוהד חמו על רקע זירת התקיפה ( (צילום מסך מתוך ’קשת ’12)
אא

טורקיה: צוות 'החדשות' הישראלי ובראשו הכתב לענייני שטחים אוהד חמו, הותקף באלימות על ידי עשרות טורקים מקומיים, שהתכנסו בכיכר טקסין. התקיפה החלה לאחר שמספר מקומיים שהתגודדו במקום זיהו כי חברי הצוות מדברים ביניהם בעברית, ואף הצביעו לעבר הלוגו של 'החדשות' על המיקרופון שחמו אחז בידו.

חמו וצוותו נשלחו לצילומים על רקע המתיחות הגוברת בין טורקיה לישראל, שהחלה תחילה בעקבות העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, ומאוחר יותר בעקבות מותם של המחבלים בעזה.  התוקפים צעקו לעבר צוות החדשות 'רוצחים, רוצחים', ואף החלו להתגודד סביבם בצורה מאיימת ואף להכותם – דבר שאילץ את הצוות להפסיק את הצילומים, ולהימלט כל עוד נפשם בם.

מ'חברת החדשות' נמסר כי "צוות החדשות שנשלח לאיסנטבול הוכה על ידי המון בכיכר טקסים, תוך קריאות 'רוצחים, רוצחים'. כתבנו אוהד חמו ולמפיק השטח שלנו עודד בינו שלום לא נזקקו לטיפול רפואי, וממשיכים בעבודתם העיתונאית".

תגיות:טורקיהתקיפהצוות חדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה