עלון הידברות

"לא מספיקים להגיע – וכבר עלון הידברות אוזל": מפיצה מספרת על הביקוש הרב

יעל בן עזרא מפיצה את עלון הידברות בפתח תקווה כבר קרוב ל-6 שנים, ומאז נישואי בנה – גם הוא מפיץ אותו בעיר מגוריו. בראיון קצרצר מספרת יעל על ביקוש עצום ומחמאות כנות

  • א' סיון התשע"ח
בעלה של יעל בן עזראבעלה של יעל בן עזרא
אא

כבר קרוב ל-6 שנים שיעל בן עזרא מפיצה את עלון הידברות בשני בתי כנסת באזור מגוריה, פתח תקווה. כמעט 6 שנים – והביקוש רק עולה.

"את הידברות אנחנו מכירים כבר הרבה שנים. ברגע שראינו לראשונה את העלון – הצטרפנו למפיצים, ומאז אנחנו מביאים את העלון לבתי הכנסת באזור. לא מספיקים להגיע – וכבר הוא מחולק, ממש חוטפים אותו", מספרת יעל בפשטות. "הדבר הכי בולט שאני רואה בעלון הוא שהוא כל הזמן משתפר. אם בשנים הראשונות שמעתי פה ושם הערות או השגות של אנשים על העלון, והעברתי אותם לאחראים – היום אני כבר לא שומעת כאלה. העלון רק משתפר והולך משבוע לשבוע".

בנה של יעל נישא לפני 4 שנים, אך לא נטש את המסורת של הפצת העלון – והפך למפיץ בעצמו, בעיר מגוריו, אלעד. "כשהוא התחתן והגיע עם העלונים לאלעד, הוא התקבל באופן פושר. היום אנשים דופקים לו בדלת ומחכים לקרוא את העלון. כל הקוראים, גם בסביבה שלי וגם בסביבה שלו, כולם אומרים בפה מלא שהעלון מצוין".

יש תגובות ספציפיות שאת מקבלת מאנשים?

"אנשים נהנים מאד לאחרונה ממדור 'המומחיות', אני מקבלת עליו הרבה תגובות. אנשים גם נהנים ממדורי ההלכה בעלון – הרי העלון מיועד בין השאר לציבור שלא שומע את ההלכות האלה בכולל או בישיבה. הוא צריך את ההלכות נגישות, והעלון עושה את זה בצורה מצוינת".

להצטרפות כמפיצים לחודש ראשון בחינם, חייגו למוקד ההפצה – 073-2221388 או השאירו פרטים כאן

תגיות:הפצהעלון הידברותיעל בן עזרא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה