חדשות בארץ

שר הביטחון מגיב לאיומים: "אם אצלנו יהיה גשם אצלם יהיה מבול"

השר אביגדור ליברמן מופיע הבוקר (חמישי) בכנס הרצליה ומזהיר, "אנחנו לא נאפשר לאיראן להפוך את סוריה לבסיס קדמי"

  • כ"ה אייר התשע"ח
אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)
אא

השר אביגדור ליברמן הופיע הבוקר (חמישי) בכנס הרצליה והתייחס לתקיפה הנרחבת שביצע צה"ל במהלך הלילה.

"לא נאפשר לאיראן להפוך את סוריה לבסיס קדמי לפעילות נגד ישראל. זו מדיניות ברורה ואנחנו פועלים לפיה", אמר שר הביטחון. "אם אצלנו יהיה גשם אצלם יהיה מבול".

ליברמן סיכם את אירועי הלילה: "האיראנים ניסו לתקוף את ישראל, אבל אף טיל לא פגע בשטחנו. חלק נפלו בסוריה חלק יירטה כיפת ברזל. אנחנו פגענו כמעט בכל התשתיות האיראניות בסוריה", אמר.

לדברי שר הביטחון, "בניגוד לאיראנים - אנחנו לא מנסים להתרחב. אנחנו לא מנסים לבנות גבול חדש. מי שמנסה כל הזמן להתפשט וליצור תנאים חדשים זו איראן. אנחנו משתדלים להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל. אין לנו עניין לכבוש את סוריה ולא להתערב במה שקורה שם", ציין. "אין לנו עניין להסלים אבל צריך להכין את עצמנו לכל תרחיש. הגענו למציאות חדשה שפעם ראשונה איראן כאיראן מנסה לתקוף את מדינת ישראל, לפגוע בטריטוריה שלנו, זה לא יקרה".

ליברמן התייחס לבחירות שנערכו השבוע בלבנון. "יש חדשות רעות וצריך לשים אליהם לב. הבחירות שהסתיימו עכשיו, למעשה, היו בגדר השלמת ההשתלטות על לבנון על-ידי חיזבאללה. אומרים שנבחרו באופן דמוקרטי? גם היטלר נבחר באופן דמוקרטי. הצבא הלבנוני הופך לנספח של חיזבאללה ויפעל ישירות דרך נסראללה. זו מציאות חדשה. כמו במקרה עם האיראנים בסוריה, אנחנו לא רוצים לחזור ללבנון ולא רוצים לבנות שם התנחלויות".

השר ליברמן הוסיף כי "ישראל מתמודדת עם כמה עימותים במקביל. לגבי חמאס ברצועת עזה, החיכוך הוא לא ביטוי להצלחת חמאס, אלא לכישלון. חמאס נכשל בניהול רצועת עזה, לספק עבודה וקיום לתושבי עזה, ולכן מנסה להפנות את הזעם נגדנו ומנסה להתחמק מאחריות. הם מדברים על מצב הומניטרי קשה אבל השקיעו במנהור ולא במערכת הבריאות, חשמל או מים. פרץ האלימות האחרון שיצר חמאס עלה להם מעל 20 מיליון דולר. יש שם, כמו בטהרן, הנהגה קיצונית שמוכנה להקריב את הילדים לטובת אידיאולוגיה קיצונית כדי לפגוע בישראל". ליברמן הוסיף וציין כי קיים חשש מפרץ אלימות בעקבות העברת השגרירות האמריקנית לירושלים בשבוע הבא.

בחסדי שמים, תוכנית הנקמה של איראן נכשלה. משמרות המהפכה האיראניות שיגרו במהלך הלילה 20 טילים לעבר שטח ישראל. אזעקות נשמעו ברמת הגולן בשעה 2:00, ותושבי רמת הגולן ירדו למקלטים. אף אחד מהטילים לא נפל בשטח ישראל ולא נגרם כל נזק. צה"ל הגיב בחומרה ותקף למעלה מ-50 יעדים איראניים ברצועה. כל מטוסינו שבו לבסיסם בשלום.

תגיות:איומיםשר הבטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה