חדשות יהדות

השף מאיר אדוני: "עולם הכשרות הולך ומתחזק בישראל ובעולם כולו"

השף מאיר אדוני, שבבעלותו רשת מסעדות גורמה שהפכו לאחרונה לכשרות, מדבר על הטרנד המעניין של מסעדות רגילות שהופכות לכשרות - תופעה שתופסת תאוצה, כך מסתבר, לא רק בארץ כי אם גם בעולם כולו

השף מאיר אדוני (צילום מסך)השף מאיר אדוני (צילום מסך)
אא

השף מאיר אדוני, שבבעלותו רשת מסעדות גורמה שהפכו לאחרונה לכשרות, מדבר על הטרנד המעניין של מסעדות רגילות שהופכות לכשרות - תופעה שתופסת תאוצה, כך מסתבר, לא רק בארץ כי אם גם בעולם כולו. בראיון לאראל סג"ל סיפר אדוני כי "עולם הכשרות הולך ומתחזק בישראל ובעולם כולו, וכל המסעדות שלי בישראל כשרות. אנשים חוזרים למסורת, ורואים את זה במסעדות שהרבה מאוד אנשים מעדיפים לאכול קולינריה טובה וכשרה מאשר לא כשרה".

כסימוכין לדבריו מביא אדוני את בשר האנטריקוט כדוגמה. "אתה רואה שיש במסעדה אנטריקוט 500 גרם כשר טרי, ואנשים מוכנים לשלם על זה. גם אנשים שאוכלים לא כשר מעדיפים לאכול כשר אם יש להם קולינריה טובה. אם בעבר הקהל לא ידע להעריך אוכל ולשלם עבורו, היום זה אחרת".

כמי שהתמחה בקולינריה עולמית ואף סלל לו דרך בין טובי השפים בארץ, אדוני מתעתד להקים בקרוב מסעדה נוספת (כשרה, אלא מה?)ברשת המסעדות שלו - הפעם בניו יורק. כשהתבקש להתייחס לסוגיית החזיר שתופס מקום דומיננטי במטבחים הלא כשרים, אמר אדוני כי "החזיר הוא 'סוג של מוקצה' עבור היהודים, ותמיד היה סימבולי", ואז הוסיף ואמר: "למען האמת, זה גם בשר שלא צריך לעבוד איתו כי הוא לא נחשב איכותי מבחינה קולינרית. הוא נחשב למזון של אוכלוסיות חלשות".

מדוע אסור לאכול חזיר מבחינת ההלכה היהודית? צפו בהסבר המאלף של הרב זמיר כהן, וגלו:

 

תגיות:מסעדותכשרותמאיר אדונישף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה