מעניין

נפטרה ב-2016, ועדיין מתכתבת עם בעלה. הכיצד?

לאחרונה נפטרה בארה"ב אישה צעירה בשם קייט פוינטון, לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן - אך לא לפני שהשאירה לכל אחד מבני משפחתה, מכתבים וברכות ל-20 השנים הבאות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחרונה נפטרה בארה"ב אישה צעירה בשם קייט פוינטון, לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן עמה התמודדה במשך שנה וחצי. פוינטון שידעה כי האפשרות של המוות ממשית מתמיד, הכינה 'צידה' לדרך כבר בזמן הגסיסה, והשאירה לכל אחד מבני משפחתה מכתבים ל-20 השנים הבאות.

ולא רק מכתבים כי אם גם ברכות לכל ימי ההולדת חיכו לבעלה וילדיה בתיבה הגדולה, זו שחיכתה ליום שכולם ניסו להימנע מבואו. 

את התיבה הגדולה גילה בעלה כריס זמן קצר לפני שרעייתו הלכה לעולמה - אז סיפרה לו על ה'אוצר' והשביעה אותו שלא לפתוח את התיבה רגע אחד לפני הזמן.

 

"עוזר לשמור על הקשר עם אשתי שכבר איננה כאן"

לדברי כריס, קייט עבדה כמטפלת בקשישים ולא פעם סייעה להם לכתוב מכתבים זהים ליקיריהם, שאותם הם יקראו אחרי שהקשישים ייפטרו מן העולם. 

מאז שנת 2016, כריס מחכה ליום הולדתו מדי שנה כדי לפתוח את המכתבים מרעייתו. המכתב שקיבל אשתקד ליום הולדתו ה-40 ריגש אותו במיוחד, אך לדבריו "אני מניח שכל מכתב הולך להיות כזה, וזה עוזר לי לשמר את הקשר עם אשתי שכבר איננה כאן. עכשיו זה לא רק ללכת לבית הקברות אלא ממש להיפגש ולדבר איתה פעם בשנה, וזה ממש משמר את הקשר שלנו", הוא אומר. 

 "גילינו על סרטן העצמות של קייט בשנת 2011", הוא מספר. "הרופאים אמרו לנו שלקייט נותרו 12 שנים לחיות, אבל היא הצליחה לשרוד עד 2016. אני אסיר תודה על הזמן שזכיתי להיות איתה".

בתיבת המכתבים של קייט נמצאו מכתבים עד לשנת 2036, אז צפוי כריס להיות כבן 65.

תגיות:נפטריםמענייןמכתבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה