בריאות ותזונה

ויראלי: "כך תבהירו את השיניים תוך 5 דקות, בעזרת קליפת בננה"

גם אם נולדתם עם שיניים צחורות ונקיות, ברבות השנים יש להן נטייה להפוך לצהובות בשל ריבוי החומרים המתועשים שבאים אל פינו. איך אפשר לנקות ולהבהיר אותן? לפניכם אחד הטיפים היותר  מוצלחים שהתוודענו אליהם 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אולי כבר שמעתם עליו, אבל אם עדיין לא - אין ספק שכדאי לכם, שכן מדובר באחד הטיפים היותר מוצלחים שהתוודענו אליהם. גם אם נולדתם עם שיניים צחורות ונקיות, ברבות השנים יש להן נטייה להפוך לצהובות בשל ריבוי החומרים המתועשים שבאים אל פינו: קפה, תה ושאר מרעין בישין, בכוחם להפוך עד מהרה את האמייל של השן, דהיינו השכבה הדקה שמכסה אותה, מלבנה לצהובה.

איך מתגברים על הבעיה? מלבד ניקוי יסודי שניתן לעשות אצל רופא השיניים או השיננית שלכם, ישנו גם הפיתרון הטבעי ובשלל וריאציות. אחת מהן היא קליפת בננה, ולפני שאתם מרימים גבה בתדהמה - חכו עד שתנסו את זה.

"הסוד של קליפת הבננה ידוע מזה שנים בתרבות ההודית, וההודים עושים בה שימוש לשלל טיפולים בריאותיים", מסבירה בלוגרית הודית שאף מסבירה מהם השימושים שלה.

בסרטון מדגימה הבלוגרית את השיטה היעילה: כל שעליכם לעשות הוא לקחת קליפת בננה טרייה, ולשפשף אותה על השיניים שלכם למשך כחמש דקות רצופות. לאחר מכן עליכם לצחצח שיניים בעזרת מברשת יבשה, זאת על מנת 'לזרז' את החומרים הפעילים שבבננה, ולהכניס אותם 'לפעולה'.

בשלב הבא תצטרכו להרטיב מעט את מברשת השיניים, ולחזור בשנית על הפעולה - כאשר הפעם אתם צריכים לשטוף את שאריות קליפת הבננה היטב.

חזרו על הפעולה פעם ביום, בנוסף לצחצוח השיניים הרגיל, והתמידו בה למשך כחודשיים ימים או עד שאתם מבחינים בשיפור המיוחל. לדברי הבלוגרית, "ייתכן ואצל חלקנו זה ייקח זמן - תלוי בעובי של שכבת הלכלוך שהצטברה על השן, אבל הטיפ הזה עובד וכדאי מאוד להתמיד בו".

לאתר שבע ברכות - הכרויות לדתיים בחינם (37,000 מנויים ומנויות) הקליקו כאן.

תגיות:בננהשינייםניקויבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה