חדשות בארץ

מהפכה בבני ברק? LG מתכננת להשיק "פשקוויל דיגיטלי"

פרסומת חדשה בודקת את התגובות במגזר החרדי למוצר, כדי לבחון אפשרות להשיקו בישראל. האם זה הסוף של הפשקווילים בבתי הדפוס? נראה כי העניין יעורר התנגדות בקרב זרמים מסוימים, אך הסקרנות סביב המוצר גוברת

  • ד' אייר התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לוח מודעות דיגיטלי בבתי הכנסת הוא כבר דבר שבשגרה, אף האם בקרוב נראה ברחובות גם פשקוויל דיגיטלי? ייתכן שלפחות בחלק מהמקומות, התשובה היא כן. בסרטון חדש שהופק בימים האחרונים בדקו משרדי פרסום, האם הטכנולוגיה החדשה שחברת LG מתכוונת להציע תעבוד במגזר החרדי. לשם כך, הופק סרטון מיוחד שמציע את השירות במקום המודעות בבתי הדפוס.

הסרטון שהושק בימים האחרונים על ידי החברה פותח במילים: "בני ברק, העיר הכי אורתודוקסית של ישראל. אין טלוויזיות, אין סלולרי ואין אינטרנט. נשארו להם רק הפשקווילים. לכן המצאנו את הפשקוויל הדיגיטלי". LG מציעה למעשה לוח מודעות דיגיטלי וטוענת שהדבר יפתור גם בזבוז מיותר של נייר. "כמו שאתה מקבל פרסומת באינטרנט, אתה מקבל את זה על לוח המודעות", אמר צופה חרדי. אחד המתכנתים של החברה, בחור חרדי, אמר: "שולחים לי את המלל, אני מעלה אותו על מתכונת של פשקוויל. תוך שניה הכל נמצא שם".

השאלה היא האם החרדים באמת מעוניינים בשירות כזה. הסרטון הופק במסגרת תחרות בינלאומית ולכן חברות ההפקה הוציאו אנשים מטעמם לבני ברק ותלו שם את הטלביזיה הדקה, שעוביה הוא כעובי כרטיס אשראי. יחד עם זאת, כבר עכשיו ברור שהדבר ייצר, למרות שאינו מנוגד להלכה, התנגדות של זרמים מסוימים.

תגיות:בני ברקבית דפוספשקוויל דיגיטלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה