חדשות בארץ

הקונים הופתעו: לחם שנאפה לפני הפסח הונח על המדפים

במוצאי שבת האחרונה נמכרו ככרות לחם שהספיקו להיאפות עוד לפני החג. לאחר אפייתן הן נמכרו לגוי, ובצאת החג הופשרו והוחזרו למדפים

  • כ"ד ניסן התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במוצאי שבת האחרונה נמכרו ככרות לחם שהספיקו להיאפות עוד לפני החג. לאחר אפייתן הן נמכרו לגוי, ובצאת החג הופשרו והוחזרו למדפים, כך דיווח הבוקר (ב') 'ידיעות אחרונות'.

צרכנים רבים שקנו את המוצר במחיר מלא התלוננו כי רכשו לחמים חצי קפואים, וטענו כי לא הוצבו שלטים ברשתות השיווק המבהירים כי מדובר בלחם שהופשר.

מי שפספס את האותיות הקטנות, ולא שם לבו לתאריך התפוגה הרשום של הלחם, הבין בדיעבד כי רכש מוצר שניתן להשתמש בו כיומיים לאחר הקנייה, בניגוד ל-6 ימים הנהוג בדר"כ בלחם טרי.

את התופעה ניתן היה למצוא במאפיות וברשתות שיווק שונות. ניר בן יהודה, סמנכ"ל פיתוח עסקי של מאפיית אנג'ל, היה אחד מהמגיבים לידיעה, וכך הסביר: "זו לא השנה הראשונה. מזה 15 שנים שאנו מספקים גם ליין של מוצרים שהוקפאו. לאור הבלבול נפיק לקחים לשנה הבאה בנוגע למענה בשירות הצרכנים. בלתי אפשרי לספק לחמים טריים למיליונים של צרכנים. אנו מייצרים 110 אלף כיכרות לחם בשעה, וארבע המאפיות שלנו עבדו סביב השעון הן בייצור לחמים והן בסבבי הפצה. כל המידע צוין על האריזה: ‘נמכר בחמץ כדין’".

תגיות:לחםמצהפסח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה