חדשות בארץ

נתניהו שוחרר מבית החולים: "סובל ממחלה ויראלית קלה בדרכי הנשימה"

ראש הממשלה הגיע הלילה, מלווה בשיירה מאובטחת, לסדרת בדיקות בהדסה עין כרם. בתום הבדיקות הוא שוחרר. רוה"מ: "מודה לכולכם על הדאגה. קצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים"

  • י"ב ניסן התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (שלישי) לבית החולים הדסה עין כרם מלווה בשיירה מאובטחת. בעודו ממתין לבדיקות, נתניהו המשיך לשמור על קשר עם יועציו. לדברי גורמים ששהו איתו, הוא סבל מכאב גרון וחום גבוה וניכר היה שלא חש בטוב. בתום סדרת הבדיקות קבעו רופאי בית החולים בירושלים כי נתניהו ישוחרר לביתו. הרופאים, ד"ר אלון הרשקו, פרופ' אלון מוזס וד"ר אשר שלמון, יחד עם רופאו האישי של נתניהו ד"ר הרמן צבי ברקוביץ' - קבעו כי ראש הממשלה סובל מ"מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות". הם המליצו על "מנוחה וטיפול תרופתי".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בטוויטר שלו כי "עודכנתי במצבו של רה"מ ושר הבריאות נתניהו ושמחתי לשמוע שהבדיקות תקינות ושהוא מרגיש יותר טוב. כולי תקווה שבעזרת השם בשעות הקרובות יתאושש ויחזור לתפקוד מלא במהרה. מאחל לך, אדוני ראש הממשלה היקר, החלמה מהירה ורפואה שלימה. העיקר הבריאות!".

והיו עוד תגובות. שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב הערב (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו: "לראש ממשלתנו היקר, מאחל לך החלמה מהירה". עוד הוסיף ליברמן כי "לי ולכל עם ישראל חשוב שתשב עם משפחתך היקרה לסדר פסח בריא ושלם, שתאכל הרבה חרוסת ואף טיפה מרור. בריאות!". אהוד ברק כתב בטוויטר: "‏איחולי החלמה מהירה לרה"מ נתניהו. בעומס העצום שעומד בו ראש ממשלה זה רק אנושי ללקות לפעמים בחום גבוה. העיקר הבריאות. הביקורת בינתיים -בצד. הלוואי ונראה אותו חוזר לעבודה כבר מחר".

גם יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי כתב בטוויטר. גבאי: "מאחל לראש הממשלה שיישב לערוך סדר בביתו, עם משפחתו ובבריאות שלמה".

הלילה הגיב גם ראש הממשלה לברכות. "תודה לכולכם על הדאגה", כתב נתניהו בטוויטר. "אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב".

תגיות:בית חוליםנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה