מעניין

החתן חלה בסרטן, אך הכלה סירבה לבטל את החתונה. מה קרה שלושה שבועות לאחר מכן?

כשרוב מובארי ואשתו אמנדה סגרו תאריך לחתונה, רוב חלה בסרטן חודשיים לפני כן. אמנדה התעקשה והתחתנה איתו בכל זאת - והבלתי יאומן קרה 

רוב מובארי כיוםרוב מובארי כיום
אא
כשרוב מובארי (באנגלית: Mooberry) ואשתו אמנדה סגרו תאריך לחתונה - אמנדה לא חשבה לרגע שהיא עומדת להגיע לצומת דרכים מסובכת וקשה שבה מונח עתידה על כף המאזניים. לעתים קרובות התלונן רוב באוזניה על כאבים חזקים בבטנו וביקר אצל עשרות רופאים - אך אף אחד מהם לא היה מסוגל לתת אבחנה מדויקת ולקבוע ממה הוא סובל, עד כחודשיים לפני החתונה. 
 
"עד לאותה תקופה ותוך שנה בלבד, רוב התחיל לאבד קילוגרמים ללא הבחנה. הוא הקיא את כל מה שהוא הכניס לפיו, ואיבד 30 ק"ג בלי מאמץ", משחזרת אמנדה. 
 
ואז הגיעו בני הזוג לאחד המומחים שהוא גם מנתח בהכשרתו, והלה החליט כי יש לחקור באמצעות הליך כירורגי את מה שקורה בגופו של רוב. "הוא הסביר לנו שזה לא הגיוני שאדם בריא יאבד 30 ק"ג בשנה ללא כל סיבה מוצדקת, והחליט שככל הנראה מדובר בסוג כלשהו של סרטן המעי הגס".
 
למרות שלא היה מסוגל לקבוע את זה בוודאות, הרופא החליט לקחת את הסיכון ולנתח - אך לרוע המזל הסרטן של רוב היה כבר בשלב מתקדם, והתפשט אל מעיו, אל בלוטת הלימפה ולשלפוחית השתן. "ואז הם בישרו לנו שלרוב נותרו רק כמה שבועות לחיות", משחזרת אמנדה ודמעות ממלאות את עיניה. "לא ידענו איך לעכל את החדשות הרעות".
רוב כיוםרוב כיום
 
אמנדה הייתה שבורה, אך לרגע לא הסכימה לוותר על החתונה. לדבריה, הייתה זו ההחלטה האמיצה ביותר שנדרשה לקבל בחיים, אך היא לא היססה לרגע. "כשהוא אמר לי שהוא עדיין רוצה להתחתן, מיד אמרתי: 'גם אני'. לרגע לא נתתי לו להבין שאני חלילה מתחרטת".
 
למרות התחזיות הפסימיות, רוב ואמנדה נישאו ויומיים לאחר הטקס - רוב החל בטיפולי הקרנות בבית החולים. "אחרי סיבוב הכימו הראשון, כשראיתי שאין שום סימני שיפור, רוב ואני דיברנו בינינו והגענו להסכמה שצריך לתת לגוף להיפטר מהרעלים שהוא מקבל בכימו, בצורה טבעית ובריאה, ופנינו לטיפולים אלטרנטיביים", מסבירה אמנדה. 
 
לצורך כך שינתה גם היא את אורח החיים שלה, והכניסה לתפריט תזונה טבעונית לחלוטין. "התפריט שלנו כלל המון המון ירקות ועשבי תיבול", היא אומרת, ומוסיפה כי "למרות שאין ראיות מדעיות חותכות לכך שאורח חיים טבעוני מרפא כליל את הסרטן, באורח פלאי - ראינו נסים כבר אחרי שלושה שבועות, כשרוב חזר לסריקות נוספות. לא האמנו כשהצילומים הראו שהמחלה נסוגה בכ-80%". 
 
שנה בלבד לאחר הטיהור שעשו יחדיו, המחלה נעלמה כליל מגופו של רוב, וממש לאחרונה השניים הפכו להורים לזוג תאומים בריאים. "היום אני רואה כמה ההחלטה שלי הייתה נכונה, ואני שמחה שלא ויתרתי עלינו", מסכמת אמנדה בחיוך. 
תגיות:חתןכלהסרטןמחלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה