חדשות בארץ

נתניהו: "אחגוג פסח עם הרבה חרוסת ואפס מרור"; ירידה בטמפרטורות

ראש הממשלה הכחיש שמשפחתו עומתה עם עד המדינה: "פייז ניוז", נסגר תיק החקירה נגד תושבי השומרון שירו בפלסטיני מקוסרה, והחל מהיום ועד סוף השבוע מזג האוויר יתקרר והגשם חוזר אלינו. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

נתניהו הגיב לחקירה נגדו: ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען כי בניגוד לפרסומים רעייתו שרה ובנו יאיר לא עומתו עם עדי המדינה במהלך החקירה בעניינם. "כתבים ופרשנים נפוחים מחשיבות עצמית כמו משה נוסבאום, מדווחים על עימותים עם עדי מדינה - דבר שלא היה ולא נברא. הם ממשיכים לשקר לכם ערב-ערב. זה מה שהדיווחים שלהם שווים, פייק ניוז אחד גדול", תקף נתניהו. אני רוצה לאחל לכולכם חג פסח כשר ושמח. תיהנו עם המשפחות שלכם. אני אהנה עם המשפחה שלי. אני אחגוג את החג הזה בשמחה גדולה, בביטחון גדול, עם הרבה חרוסת ואפס מרור".

נסגר התיק נגד תושבי השומרון שירו בעודה: פרקליטות מחוז מרכז סגרה, מחמת היעדר אשמה, את תיק החקירה נגד שני תושבי השומרון שירו במחמוד עודה. תושב הכפר קוסרה שליד שכם היה מעורב בזריקת אבנים לעבר קבוצת מטיילים באזור הכפר. ההחלטה התקבלה לאחר שמחומר הראיות עלה כי הירי בוצע לכאורה כהגנה עצמית. עוד התברר כי התוקפים יידו אבנים ממעלה המדרון לעבר קבוצת המטיילים.

חוק חדש קובע שטיפים ייחשבו לשכר: נשיא בית הדין הארצי לעבודה, יגאל פליטמן, פסק אתמול, רגע לפני אירוע הפרישה שלו, כי תשר ייחשב לשכר. המשמעות: המעסיקים ישלמו עבורו זכויות סוציאליות כמו דמי ביטוח לאומי, פנסיה, מס הכנסה ומס בריאות. על פי פסק הדין, ההחלטה תיכנס לתוקף החל מינואר 2019 ועד אז תוסדר החקיקה בנושא.

 

חוץ

חשד לרצח קשישה יהודיה בגלל מניע אנטישמי: המשטרה בצרפת חוקרת חשד לרצח של קשישה יהודיה בביתה בפריז בשבוע שעבר בגלל מניע אנטישמי. גופתה של מיריי קנול, ניצולת שואה בת 85, נמצאה שרופה בדירתה כשעוד קודם לכן נדקרה 11 פעמים. הסיפור העצוב של קנול, שחיה לבדה ברובע ה-11 של פריז, החל עוד קודם. מתברר כי אחד השכנים איים לשרוף אותה. טרם הוגשו כתבי אישום נגד שני העצורים בפרשה ושמותיהם לא פורסמו. הרב הראשי של צרפת, חיים קורסיה, כינה את הרצח "זוועה". מנהיגים יהודים קוראים לקיים צעדה בפריז לזכרה.

ישראל וגרמניה נגד איראן: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (שני) עם שר החוץ הגרמני הייקו מאס בלשכתו בירושלים. "יש לנו ערכים ונושאי עניין משותפים. עניינים אלה משותפים לנו ולרבים באזור - למנוע את החימוש הגרעיני של איראן, לבלום את זרם התוקפנות האיראנית, שהוא כמו צונאמי באזור זה וכמובן להילחם בטרור. אנו מעריכים את התרומה של גרמניה לביטחונה של ישראל, ובכך לעתידה של ישראל", אמר נתניהו למאס.

טראמפ גירש דיפלומטים רוסים מהמדינה: נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, גירש 60 דיפלומטים רוסים מהמדינה והורה על סגירת הקונסוליה בסיאטל. ההחלטה מגיעה בעקבות הרעלת המרגל הרוסי לשעבר סרגיי סקריפל. גם גרמניה גירשה ארבעה דיפלומטים רוסים משטחה.

 

מזג האוויר

היום: ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בצפון ובמרכז.

רביעי: ירידה נוספת בטמפרטורות, לקראת התקררות בסוף השבוע.

חמישי: ירידה ניכרת נוספת בטמפרטורות. גשם ברוב חלקי הארץ.

שישי: גשם מקומי בצפון ובמרכז. צפויה ירידה קלה נוספת בטמפרטורות.

תגיות:חקירהפסחנתינהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה