מעניין

ארה"ב: מה עושים שני מנתחים צעירים בין ניתוח לניתוח?

הלחץ המתמיד שבו נתונים שני המנתחים הצעירים ד"ר אלביס פרנסואה וד"ר וויליאם רובינסון מארה"ב – לא משפיע עליהם כהוא זה, כשזה מגיע למעשים טובים: השניים החליטו להילחם בעייפות בדרך קצת אחרת, ולשים בראש סדר העדיפויות את טובתם של המטופלים

שני המנתחים הצעירים באולם הקבלה של בית החולים שני המנתחים הצעירים באולם הקבלה של בית החולים
אא

הלחץ המתמיד שבו נתונים שני המנתחים הצעירים ד"ר אלביס פרנסואה וד"ר וויליאם רובינסון מארה"ב – לא משפיע עליהם כהוא זה, כשזה מגיע למעשים טובים. לא משנה כמה הם עייפים, השניים מצאו להם דרך לא רק להפיג את העייפות שלהם, כי אם גם לשמח את באי מחלקת כירורגיה אורתופדית שבה הם עובדים.

השניים מועסקים בבית החולים Mayo Clinic שבמינסוטה ארה"ב, ובין ניתוח לניתוח, במקום לצאת כשאר הרופאים להפסקת רענון – הם מתיישבים לצד פסנתר ומתחילים לנגן ולשיר. "מגיעים לכאן חולים עם בעיות בריאות מאוד מורכבות, ורבים מהם נשלחים לניתוח. התפקיד שלנו הוא לשמח אותם כשהם מתעוררים, ולהראות להם שהגרוע ביותר – כבר מאחוריהם.

את השירים שלהם בוחרים שני הרופאים בקפידה, ומאחוריהם מוכרח לעמוד מסר כלשהו של חיזוק ועידוד. "יהיה בסדר", "תגיד תודה", "תסתכל קדימה" ו"תשאף גבוה" – מתנגנות על פיהם כמנטרה, וזה בדיוק המסר שהם מבקשים להעביר למטופליהם.

"כשאתה נמצא במקום שמחזיק בתוכו הרבה חרדות ומתחים, אתה יכול להישאב אליו בקלות", מסביר צמד הרופאים בחיוך. "רופאים הם הדוגמה של בית החולים, וככאלה אין לנו את הפריווילגיה ליפול לייאוש, תסכול, רחמים עצמיים ועייפות – כשזה במסגרת העבודה. אנחנו צריכים לשמור על מורל גבוה, וזה בדיוק מה שאנחנו מבקשים לעשות באמצעות השירה והניגון".

תגיות:שירהחוליםמעשים טוביםארה"במנתחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה