חדשות בארץ

אלאור אזריה ישוחרר במאי; שגרירות צרפת: "תיפתח חקירה"

החייל שנכנס לכלא יזכה להקלה בעונשו, השגרירות מגיבה על מעצר העובד החשוד בהברחת נשק, והיום צפויה ירידה בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

שגרירות צרפת מגיבה על הפרשה: שגרירות צרפת בישראל התייחסה בהודעה למעצר עובד הקונסוליה בחשד שהבריח נשק מעזה לגדה. "שר החוץ דרש לפתוח חקירה אדמיניסטרטיבית מידית במקום שהופקדה בידי המפקח הכללי במשרד החוץ", נמסר. "אנחנו מייחסים לפרשה הזאת חשיבות רבה. משום שמדובר במקרה שנדון בבית משפט ישראלי, אין אנו מגיבים עליו ואנחנו משגיחים שכלל זכויותיו של בן ארצנו יכובדו". כזכור, החשד הוא שנהג הקונסוליה רומן פרנק ניצל את הדרכון הרומני שברשותו כדי לקבל הקלה בבידוק במעבר ארז כדי להיכנס לעזה.

בכירים במשרד החינוך נעצרו: בתום חקירה סמויה עיכבו חוקרי משטרה 18 חשודים, בהם בעלי משרות בכירות במשרד החינוך, בחשד שקיבלו כספים במרמה בסכום העולה על 20 מיליון שקלים. החקירה החלה בחודש ינואר בעקבות תלונה במשרד החינוך שהעלתה חשד לאי סדרים חמורים בבדיקת עבודות גמר על ידי אותם חשודים.

אלאור אזריה ישוחרר ב-10 במאי: ועדת השחרורים הצבאית החליטה לקצר שליש מעונשו של החייל אלאור אזריה – החייל שהורשע בהריגת מחבל בחברון. המשמעות: אזריה ישוחרר ב-10 במאי, בתוך ריצוי שני שלישים מתוך 14 החודשים שנגזרו עליו. כזכור, הרמטכ"ל כבר קיצר ארבעה חודשים מעונשו. בשבוע שעבר התנגדה התביעה הצבאית לקצר את העונש בחצי, אך הסכימה לקיצור שליש מעונשו.

 

חוץ

עוד הרוגים בסוריה: שבעה אזרחים וארבעה אנשי צבא נהרגו במהלך ליל שני בפיצוץ מטען חבלה בבניין בן ארבע קומות בעיר עפרין בצפון סוריה. ברטוקיה דווח כי המטען הונח על ידי טרוריסטים.

פוטין ממשיך לכהונה נוספת: לאחר ספירה של כל קולות המצביעים, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין קיבל קדנציה נוספת אחרי שקיבל 76.6 אחוז מקולות המצביעים. פוטין בנאום הניצחון: "יש להישאר מאוחדים כי עתיד גדול צפוי לנו".

טילים קוראנים יוכלו להגיע לגרמניה: טילים מצפון קוריאה יוכלו לשאת נשק גרעיני ולהגיע לגרמניה ולמרכז אירופה, כך טוען בכיר בשירות הביון הגרמני. העיתון הגרמני "בילד אם זונטג" דיווח כי סגן ראש הביון, אולה דיהל, אמר למחוקקים בישיבה שנערכה בדלתיים סגורות כי הערכת המודיעין שהוא מציג "בטוחה".

 

מזג האוויר

היום: ירידה משמעותית בטמפרטורות.

רביעי: ירידה נוספת בטמפרטורות. בלילה יהיה קר, בעיקר בהרים.

חמישי: התחממות ניכרת. חם מהרגיל, עם סיכוי לשרב.

שישי: התחממות. יתפתחו תנאי שרב ברוב חלקי הארץ.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאלאור אזריהכלאשיחרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה