בריאות ותזונה

מרחה על הפנים אלוורה במשך שבוע, ולא האמינה לתוצאה שהתקבלה

מה יקרה לעור פניכם אם תמרחו עליו ג'ל אלוורה טבעי? אפילו הבלוגרית ה'מומחית' לא ידעה שזו התוצאה שתקבל 

אא

כל מי שלמד מעט על יתרונותיו הבריאותיים והרפואיים של צמח האלוורה – יודע כי הוא ניחן בשלל חומרים שבכוחם להיטיב עם עורנו: חלקו הפנימי של העלה מכיל כעין ג'ל בהיר שמורכב בעיקר ממים אך לא רק.

הגליקופרוטאינים שנמצאים בו ברמה גבוהה ידועים כמפחיתי דלקות למיניהן ומסייעים בשיכוך כאבים, ואילו הפוליסכרידים מעודדים צמיחה חדשה של תאי עור ומיגור תאים מתים.

אחת השיטות היותר טובות שמצאנו ברשת (ונוסתה על ידי) היא זו שמערבבת את ג'ל האלוורה הטבעי עם כפית של מי ורדים – אותה מוהלים היטב בג'ל. את הג'ל ניתן להוציא בעזרת סכין, ולהשתמש אף בנוזלים שלו לצורך הניקוי.

"אני פריקית של אלוורה, ומשתמשת בה באינספור וריאציות", מסבירה כוכבת יוטיוב הודית, שמפרסמת בערוץ שלה שלל שיטות לשימוש בצמח. לדבריה, בפעם הראשונה שניסתה את המסכה הזו, "לא האמנתי לתוצאה. עור הפנים שלי היה חלק וזוהר תוך שבוע מרגע השימוש במסכה – תוצאה שלא הצלחתי להגיע אליה עם כל התכשירים הכימיים לניקוי פנים".

 

מה עוד אנחנו יודעים על צמח האלוורה? כמה עובדות שוודאי יעניינו גם אתכם:

מחקרים מוכיחים כי שימוש בצמח האלוורה הועיל ביותר לטיפול בפסוריאזיס, פצעים חיצוניים, דלקות, סבוריאה ואפילו... סרטן. החוקרים הצליחו להוכיח כי נטילה יומית של צמח האלוורה – עשויה להפחית את הסיכון ללקות במחלה ואף לעצור התפתחות תאים של סרטן הריאות.

שני מחקרים שבדקו את השפעת האלוורה בטיפול נגד אפטות חוזרות בפה – הוכיחו כי הג'ל של הצמח מסוגל להרגיע ולהפחית את הכאב לזמן ארוך יחסית, בין הופעת הפצעים.

חוקרים שבדקו את השפעת האלוורה בדלקת כיבית של המעי הגס – חזרו עם ממצאים מפתיעים, והכריזו כי אמנם מדובר במחקר שהיקפו מוגבל, אך בעל השלכות חיוביות עבור החולים, לעת עתה.

תגיות:יופיפניםריפויאלוורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה