חדשות יהדות

מידה כנגד מידה: כך הגיב נציג ש"ס להשפלת החב"דניק שהניח תפילין בעיריית ת"א

ככה ייעשה לאיש: שבוע לאחר העליהום התקשורתי שהחל בדף הפייסבוק של חבר עיריית תל אביב ראובן לדיאנסקי - מי שמגיב להשמצותיו על החב"דניק שהניח תפילין במסדרונות העירייה, הוא לא אחר מאשר חבר אותה מועצה שהוא במקרה גם נציג ש"ס - נתן אלנתן

החב"דניק שהניח תפילין במסדרונות העירייה (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ראובן לדיאנסקי)החב"דניק שהניח תפילין במסדרונות העירייה (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ראובן לדיאנסקי)
אא

שבוע לאחר העליהום התקשורתי שהחל בדף הפייסבוק של חבר עיריית תל אביב ראובן לדיאנסקי - מי שמגיב להשמצותיו על החב"דניק שהניח תפילין במסדרונות העירייה, הוא לא אחר מאשר חבר אותה מועצה שהוא במקרה גם נציג ש"ס - נתן אלנתן. 

הבוקר (ד') פתח אלנתן את ישיבת הוועדה באקט תגובה יצירתי במיוחד, והציע לנוכחים במקום להניח את זוג התפילין שהביא עמו. בפוסט שפרסם אלנתן בעמוד הפייסבוק שלו לצד תמונה שלו מניח תפילין לאחד האנשים במקום, כתב אלנתן כך: "לאחר המעשה הנלוז של חבר המועצה ראובן לדיאנסקי, שהשתלח באופן מחפיר בחסיד חב"ד שכל 'חטאו' היה שהציע לו להניח תפילין - החלטתי לעשות מעשה, והבוקר בפתיחת ישיבת הוועדה המקומית בעירייה, הגעתי עם זוג תפילין והצעתי לנוכחים להניח אותן. לשמחתי הייתה היענות, כפי שרואות עיניכם". 

"רוב הציבור בעד מעשי קירוב שנעשים בדרכי נועם, ומתנגדים לפרובוקציות של אנשי השמאל. אני גאה לזכות יהודי בהנחת תפילין - שהיא אחת ממצוות היסוד של עם ישראל", כך אמר אלנתן ל'בחדרי חרדים', בטענה שמעשים מסוג זה כפי שעשה לדיאנסקי - אינם אלא ניסיון של אנשי השמאל "לקושש קולות לקראת הבחירות", כדבריו. 

תגיות:השפלהתפיליןתל אביבעירייהתגובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה