חדשות בארץ

נתניהו בכנסת: "אם יהיו בחירות - נתמודד בהן וגם ננצח"

במהלך נאומו במליאת הכנסת הערב (ב'), אמר הערב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי במידה ויחולו בחירות בעתיד הקרוב, הליכוד בראשותו ינצח. עם זאת הבהיר כי אין פניו לבחירות: "צריך לעשות מאמץ עליון אחרון כדי לשמור על הממשלה בהרכבה הנוכחי לאורך זמן"

  • כ"ה אדר התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

במהלך נאומו במליאת הכנסת הערב (ב'), אמר הערב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי במידה ויחולו בחירות בעתיד הקרוב, הליכוד בראשותו ינצח. עם זאת הבהיר כי אין פניו לבחירות, ופנה לחבריו בקואליציה בבקשה להגיע להסכמה כדי למנוע מצב של בחירות מוקדמות: "צריך לעשות מאמץ עליון אחרון כדי לשמור על הממשלה בהרכבה הנוכחי לאורך זמן, משום שממשלה שנשענת על חודו של קול, פשוט לא תוכל לתפקד".

את נאומו במליאה פתח נתניהו, ואמר: "היום הוא יום מטלטל בפוליטיקה הישראלית, אינני חושב שהיינו צריכים להגיע למצב הזה, משום שהממשלה הזו היא ממשלה מצוינת. היא מתנהלת באחריות, בשיקול דעת, ביציבות ומביאה הישגים גדולים למדינה".

עוד הוסיף נתניהו כי אין פניו מועדות לבחירות, אולם אם יהיה צורך בהן, הוא ינצח אותם: "אזרחי ישראל יודעים להאריך מה שאנחנו עושים מבחינתם. אני אומר זאת לא מפני שאני חושש מבחירות. להפך. הציבור רואה את ההישגים שלנו בכלכלה ובמדיניות החוץ. מעולם לא ראיתי כזו תמיכה בי ובמשפחתי ובמדיניות של הממשלה בראשותי. אם יהיו בחירות - נתמודד בהן וגם ננצח", אמר.

נתניהו הדגיש בדבריו: "ממשלה שנשענת על חודו של קול לא יכולה לתפקד. היינו בסרט הזה. צריך לעשות מאמץ לשמר אותה".

"קודם לכן יש לי מספר מילים לחברי באופוזיציה. אתם צריכים להעריך יותר את הציבור הישראלי, שיודע להבדיל בין עיקר לטפל. שמעתי את הדברים שלכם ולא נפלתי מהכיסא. תמיד אתם מדברים גבוהה-גבוהה עם אין סוף קביעות ומסקנות, ואחר כך האבק שוקע", הוסיף.

בהמשך הבהיר נתניהו: עמדתם כאן ופסקתם בטון אחראי ומוסמך שהרסתי את היחסים עם ארה"ב. היחסים שלנו מעולם לא היו בשיא כזה. אמרתם שאני מפריז באיום האיראני - היום כל העולם מבין את גודל האיום הזה. אמרתם שאני מוביל לבידוד מדיני, אך היום מבינים שהמדיניות שלי מביאה לישראל פריחה מדינית שלא הייתה כדוגמתה. אמרתם שאני הורס את הכלכלה, אבל המדיניות שלי הפכה את ישראל לאחת הכלכלות המוצלחות בעולם. האבטלה בשפל של כל הזמנים והצמיחה גבוהה. הכלכלה החזקה שלנו מאפשרת לנו לדאוג לביטחון, לרווחה, לבריאות, לתרבות ולכל התחומים. התיירות לישראל בשיא של כל הזמנים ועם ישראל ממלא את הקניונים והמסעדות. אזרחי ישראל אוהבים את המדינה וגאים בה".

"מכיוון שהציבור יודע להבין בכך, אתם יושבים שם ואני אעמוד כאן כראש ממשלת ישראל".כנראה שגם אתם יודעים זאת. קורה כאן דבר מדהים - הייתי בטוח שאתם, בעקבות המשבר הזה, תגישו חוק לפיזור הכנסת היום, אבל זה לא קרה. אני עוד לא ראיתי אופוזיציה שמפחדת מבחירות".

"זו אופוזיציה רוצה שהממשלה תמשיך לכהן כי היא חוששת מבחירות. זו האמת הפשוטה".

כאן פנמה נתניהו לראשי הקואליציה, ואמר: "דווקא בגלל ההישגים הגדולים שלנו, דווקא בגלל האתגרים הגדולים שעומדים לפנינו, אני קורא לחבריי, ובראשם שר הביטחון אביגדור ליברמן וראשי הסיעות החרדיות - השעה מאוחרת, אבל לא מאוחרת מדי. צריכים לפעול באחריות. המדינה זקוקה לממשלה יציבה, איתנה, רחבה, שמתפקדת לאורך זמן. היא זקוקה לממשלה שלנו, וכדי להמשיך את ההישגים הכבירים שלנו ולעמוד באתגרים הגדולים שלפנינו אנחנו צריכים להמשיך יחד. בשעה המאוחרת הזו, צריך לעשות דבר אחד - לרדת מצמרות העצים אל קרקע האחריות, ולעשות מאמץ עליון כדי להשאיר את הממשלה הטובה הזו על כנה לאורך זמן".

תגיות:בחירותנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה