חדשות בארץ

השר דוד אזולאי התפטר מהכנסת, אך ימשיך לשמש כשר הדתות

חבר הכנסת מש"ס יעזוב בעקבות טיפול רפואי ממושך. בנו הממוקם רק במקום ה-16 ברשימה יחליף אותו, לאחר שכל הבאים בתור הגישו את התפטרותם. רק לפני כחודש התפטר ח"כ איציק כהן לטובת דני סיידא

  • כ"ה אדר התשע"ח
השר דוד אזולאי (צילום: פלאש 90)השר דוד אזולאי (צילום: פלאש 90)
אא

הכנסת הודיעה היום כי השר דוד אזולאי (ש"ס) התפטר מהכנסת. מי ששימש כשר לשירותי דת הגיש בצהריים (שני) את התפטרותו, שתיכנס לתוקף תוך 48 שעות, מהכנסת. מי שימלא את מקומו יהיה בנו ינון אזולאי. דוד אזולאי ימשיך לכהן בתפקידו כשר לשירותי דת.

על פי הדיווחים, סיבת ההתפטרות היא טיפול רפואי ממושך שאמור השר לעבור בשבועות הקרובים, מה שעשוי לפגוע בפעילות הפרלמנטרית של הסיעה בכנסת. השר הסביר שהתפטרותו מהכנסת נועדה למנוע פגיעה בפעילות הפרלמנטרית של התנועה. אזולאי הדגיש כי ימשיך להוביל את המשרד לשירותי דת עד תום הקדנציה וההחלטה התקבלה בברכתם של מועצת חכמי התורה. אזולאי הבן ממוקם במקום ה-16 ברשימת ש"ס לכנסת ומשמש בשנתיים האחרונות כעוזרו האישי של השר אריה דרעי. הוא הצליח להחליף את אביו למרות שש"ס קיבלה שבעה מנדטים בלבד, משום שכל הבאים בתור הגישו את התפטרותם לוועדת הבחירות המרכזית. את המהלך יזם השר דרעי.

בתחילת חודש ינואר דווח כי ש"ס צפויה להודיע על פיטוריו של אזולאי, שהכחיש את הדיווח וטען כי "אין כל שחר לשמועה על התפטרות צפויה שלי מהכנסת, עמדתי ואני עומד בקשר רציף עם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי ואנחנו מתואמים באופן מלא. בכוונתי להגיע ולהשתתף בהצבעות בשבוע הבא בכנסת". כזכור, לפני כחודש הודיע גם סגן שר האוצר, חבר הכנסת איציק כהן מש"ס, כי החליט להתפטר. בכך הוא אפשר את כניסתו של הבא בתור ברשימה, דני סיידא, הממוקם 14 ברשימה. הוא עשה זאת באמצעות מימוש "החוק הנורבגי".

תגיות:השר דוד אזולאישר הדתותהכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה