פיתוח האישיות

בת התשע הגישה לשוטר מכתב, וכשראה מה כתוב בו - דמעות עלו בעיניו

בת תשע גילתה ברגע האחרון שאין לה מספיק כסף לקנות את הסופגניות בחנות האהובה. שוטר שעמד מאחוריה בתור החליט לשלם על ההזמנה שלה, אך היא לא נשארה חייבת והכירה לו תודה בדרך שריגשה את הרשת

אא

אין אדם שלא חש מובך כשהוא עומד בתור לקופה כדי לרכוש משהו, ומגלה שאין לו מספיק כסף. אם אנחנו כמבוגרים חשים את הבושה והמבוכה הזו, אז על אחת כמה וכמה ילדים.

זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לילדה בת תשע מארה"ב בשם ברוק, כשנכנסה לחנות סופגניות מיד אחרי סיום הלימודים, כשהיא רעבה במיוחד. כשהתיק הכבד על גבה, ציפתה ברוק להגיע כבר לקופה ולשלם עבור הסופגנייה שתשביע את רעבונה, אולם דווקא אז - גילתה שמחיר הסופגניות עלה, וכי אין בכיסה די כסף לשלם על התענוג.

למזלה, מי שהמתין בתור מאחוריה היה השוטר צ'אד סוואנה, שצפה במתרחש וראה כיצד בת התשע הנבוכה, לא מוצאת בה את הכוח להתמודד עם המידע שקיבלה. "עמדתי בתור ולא היה לי מספיק כסף ועמדתי שם כאילו אני קפואה", משחזרת ברוק בשיחה עם ערוץ החדשות המקומי. "לא ידעתי מה לעשות".

אבל צ'אד דווקא כן ידע מה לעשות. "תוסיפי בבקשה את הסופגניות שלה להזמנה שלי", ביקש מהקופאית ופנה אל ברוק: "את רוצה עוד משהו, חמודה?".

ברוק התביישה לענות.

היא לקחה את השקית בידיה, אמרה תודה ויצאה במהירות מהחנות. "כשהיא הגיעה הביתה וסיפרה מה קרה לה, ראיתי שהיא מאוד מתרגשת", סיפרה אמה של ברוק, בת', לחדשות KDKA. "ואז היא אמרה לי: 'אמא, אני רוצה לכתוב לו מכתב תודה ולשים בפנים 10 דולר. תוכלי לתת לי את הכסף?'. כמובן שהסכמתי מיד".

אחרי חיפושים אותר השוטר סוואנה בתחנת המשטרה המקומית, וכשברוק הגישה לו את המכתב המודה לו על המעשה הטוב שעשה, דמעות התרגשות עלו בעיניו. "עבורי זה היה מעשה פעוט, וברוק היא כמו הבת שלי. זה בדיוק מה שחשבתי עליו באותם רגעים - מה היית רוצה שאחרים יעשו במקרה כזה, אם זו הייתה הבת שלך שעומדת עכשיו בתור הזה? מרגש אותי לראות שלילדים בגיל כה צעיר, יש הכרת הטוב ורגישות למעשה הטוב שעשו עבורם", אמר השוטר.

תגיות:שוטריםילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה