חדשות בארץ

נתניהו במסר לאיראן: "היום יש לנו את המן, מחר יהיה כורש"

בצל החקירות, ראש הממשלה נאם בוושינגטון והעביר מסר לאיראנים: "הם ייכשלו, כמו במגילת אסתר", בכירי יהדות התורה מתייעצים עם הרבנים לגבי חוק הגיוס, והיום תירשם עוד עליה בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

נתניהו תקף את איראן באיפא"ק: ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם אתמול (שלישי) בוושינגטון בוועידת איפא"ק, השדולה הפרו-ישראלית בקונגרס האמריקני. הוא הציג את הפריסה של איראן באזור המזרח התיכון ואמר: "המסר שלי אליכם היום הוא פשוט: עלינו לעצור את איראן ואנו נעשה זאת. מנהיגי איראן שיקרו לעולם. השלטון שם יהפוך למסוכן יותר ללא סנקציות". עוד אמר: "אני מאמין שיום יבוא והדיקטטורה הנוראית הזאת, איראן, תיעלם מהעולם. באותה נקודה, הידידות ההיסטורית בין העם הישראלי לאיראני תחודש. היום יש לנו את המן, מחר יהיה את כורש". עוד הוא אמר: "בשבוע שעבר קראנו את מגילת אסתר המספרת על הניסיון להשמיד את העם היהודי. הם נכשלו אז. הם ייכשלו היום. לעולם לא נאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני. לא עכשיו, לא בעוד עשר, לעולם לא".

בכירי "יהדות התורה" יתייעצו עם רבנים לגבי חוק הגיוס:  חברי הכנסת של סיעת "דגל התורה", השותפים במפלגת "יהדות התורה", קיימו אתמול התייעצות עם הרבנים הליטאים בבני ברק. המטרה הייתה כדי לקבל את הכרעתם בנוגע למשבר חוק הגיוס. הבכירים ביקשו לברר האם לתמוך בתקציב המדינה שיובא בסוף המושב הנוכחי תמורת אישור בקריאה טרומית של חוק הגיוס. שר הפנים אריה דרעי כתב אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתפנה בכל הכוח לפעול לפתרון משבר חוק הגיוס ושמירת הקואליציה".

קובלנה נגד השופטת מפרשת המסרונים: שרת המשפטים איילת שקד הגישה לנשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, קובלנה נגד השופטת רונית פוזננסקי כץ מפרשת המסרונים. בעקבות זאת, צפויה הנשיאה חיות להקים בית דין משמעתי מיוחד כדי לדון בקובלנה.

 

חוץ

נשיאת ארגנטינה טייחה פיגוע ביהודים ותעמוד לדין: נשיאת ארגנטינה לשעבר כריסטינה פרננדס דה קירשנר תועמד לדין בחשד שטייחה את חלקה של איראן בפיגוע במבנה הקהילה היהודית בבואנוס איירס. האירוע קרה ב-1994. מועד המשפט טרם נקבע.

מטוס התרסק בסוריה: 32 בני אדם התרסקו עם מטוס תובלה רוסי בסוריה. משרד ההגנה של רוסיה מסר כי זו התרחשה ככל הנראה בעקבות כשל טכני. זוהי אינה ההתרסקות הראשונה של כלי טיס רוסי בסוריה. בדצמבר 2016 התרסק מטוס רוסי סמוך לים השחור ועליו מקהלה שעשתה דרכה לרוסיה. כל 92 הנוסעים נספו.

האו"ם בדוח על ההרוגים בסוריה: האו"ם מסר אתמול (שלישי) כי לפחות אלף ילדים נהרגו מתחילת השנה בטבח בסוריה. עוד נמסר, כי משפחות במזרח רוטה הסמוכה לדמשק חיים מתחת לקרקע וכי כמה מהן מסתתרים כבר חודש במרתפים שמכילים עד 200 איש.

 

מזג האוויר

היום: מזג האוויר יהיה נאה. שוב תחול עליה בטמפרטורות.

חמישי: חם מהרגיל עד שרבי ברוב אזורי הארץ. ייתכן אובך.

שישי: מעונן חלקית, הטמפרטורות ירדו בצורה ניכרת ותהיינה רגילות לעונה.

שבת: ירידה קלה בטמפרטורות. ייתכן גשם קל בצפון.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאיראןנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה