חדשות בארץ

חפץ על נתניהו: "אשתו ובנו מנהלים אותו בענייני מדינה"; רוה"מ: "הוא ממודר"

נחשפה גרסתו של עד המדינה: "אני מעריץ את ביבי, אבל הוא נשבה", שר האוצר מאיים לסיים את דרכו בממשלה אם התקציב לא יעבור, והטמפרטורות ירדו רק בשישי. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

ניר חפץ מדבר על ראש הממשלה: ניר חפץ, יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שהפך לעד מדינה – קיבל חסינות מלאה. במסגרת ההסכם, הוא לא יישלח לכלא ולא ישלם קנס בגין עדותו. בחדשות 2 פורסם אתמול כי חפץ אמר למקורביו כי הפסיק לעבוד עבור נתניהו משום שהושפע מבנו יאיר ורעייתו שרה. חפץ ציין באוזני מקורביו כי "הבן יאיר גרם נזקים לאביו ולמדינה, זו הסיבה שעזבתי שם באוקטובר 2017. הבנתי שעידן ביבי הסתיים. שיהיה נגדו כתב אישום איתי או בלעדיי. התנגדתי למתקפות שלו על המשטרה ועל רשויות החוק". לגבי הפרשה אמר: "ביבי דחה את חקירתו במשך ימים כשהוא ידע שאני יושב בגללו במעצר. כל זה בזמן שמחזיקים אותי במעצר בתנאים קשים עד שהוא יואיל בטובו להיחקר. זה לא היה אכפת לו. אני מעריץ את ביבי אבל הוא נשבה בידי אשתו ובנו, הם מנהלים אותו גם בענייני המדינה. בתאגיד הוא רצה פשרה - ואז יאיר השתולל וביבי שינה את עמדתו". נתניהו מסר: "הדברים שיוחסו לניר חפץ ביחס לשרה ויאיר נתניהו הם שטויות. כבר יותר משבע שנים שחפץ ממודר לחלוטין ממידע מודיעיני, מדיני או ביטחוני, ומקבל החלטות בתחומים אלה. לכן הדברים שיוחסו לו משוללים כל יסוד".

כחלון מאיים להתפטר מתפקידו: על רקע המשבר בעניין חוק הגיוס והעברת התקציב, טוען שר האוצר משה כחלון כי "אם התקציב לא יעבור עד סוף המושב - אין לי מנדט ציבורי להמשיך כשר אוצר". כחלון המשיך ואמר: "למפלגה שלנו יש הסכם עם הבוחר שאנחנו נפעל בתחומים האלה: דיור, הורדת מסים, הפחתת מכסים, סבסוד צהרונים, הגדלת חופשות". עוד הוסיף שר האוצר: "ללא העברת התקציב לא נוכל לקיים את ההסכם הזה עם הבוחר. לכן, אני לא רואה איך אוכל להמשיך לתפקד כשר אוצר". עוד הוסיף: "הממשלה הזו עובדת מצוין ומתפקדת מצוין. היא צריכה לכלות את ימיה עד נובמבר 2019. מי שרוצה לגרור אותנו לבחירות מיותרות פוגע בציבור, במשק וביציבות".

מפלס הכנרת עולה, אבל לא מספיק: מנתוני רשות המים שפורסמו אתמול (שני) עולה כי חודש פברואר הסתיים גם הוא כשחון ביחס לממוצע הרב-שנתי. החודש מצטרף לחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר האחרונים בהם נרשמו כמויות משקעים נמוכות. כמויות הגשמים מתחילת העונה מסתכמות בכ-86 אחוז ביחס לכמות שאמורה לרדת עד סוף פברואר. מפלס הכנרת עלה בפברואר ב-37 ס"מ, אך הוא עדיין עמוק (56 ס"מ) מתחת לקו האדום התחתון. כדי שהכנרת תהיה מלאה היא זקוקה לעוד 4.76 מטרי של מים.

 

חוץ

מי ריסס כתובות נאצה בורשה נגד מדריך איטלקי? המשטרה הפולנית מנסה לאתר אלמונים שריססו כתובות נאצה על דלת ביתו של מדריך איטלקי במוזיאון אושוויץ. לצד הכתובות רוסס המשפט: "פולין לפולנים". המדריך הוא יליד איטליה שהתגורר בקרקוב, אך הוא ועובד במוזיאון כבר למעלה מ-12 שנה. בשבוע שעבר אמרה בכירה ממשרד החינוך בפולין, ברברה נובאק: "לאושוויץ צריך רק מדריכים פולנים המורשים על ידי מכון הזיכרון הלאומי", זאת בטענה שמדריכים אחרים מכניסים "אלמנטים זרים" בהדרכה שלהם.

דרמה בבחירות באיטליה: מתאו סלביני, מנהיג מפלגת הימין הקיצוני באיטליה, הוא ההפתעה הגדולה של תוצאות הבחירות שהתפרסמו הלילה באופן חלקי. על פי התוצאות הראשוניות שפרסם משרד הפנים האיטלקי, קואליציית המרכז-ימין שכוללת את "פורצה איטליה", "הליגה" ו"האחים של איטליה" קיבלה כ-37 אחוז מהקולות. יחד עם זאת, "תנועת חמשת הכוכבים" האנטי-ממסדית קיבלה 31 אחוז ואילו קואליציית המרכז-שמאל קיבלה רק 23 אחוז בלבד. משום שאין מנצח, המערכת הפוליטית תיכנס למערכת של שיחות קואליציוניות. ב-23 במרץ ייחנך סופית הפרלמנט האיטלקי החדש.

טיסות לישראל יעברו דרך סעודיה: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי ערב הסעודית אישרה לחברת התעופה הלאומית של הודו "אייר אינדיה" לעבור בשטחה בדרך לישראל. כזכור, חברת התעופה כבר הודיעה כי בכוונתה להוציא שלוש טיסות שבועיות לתל אביב דרך שטחה של סעודיה כדי לקצר את זמן הטיסה. עד אז, רשות התעופה האזרחית בריאד לא נתנה את אישורה לכך.

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה, אך בצהריים יחדור אוויר קר לאזור. יהיה אביך ברוב אזורי הארץ.

רביעי: מזג האוויר יהיה נאה. שוב תחול עליה בטמפרטורות.

חמישי: חם מהרגיל עד שרבי ברוב אזורי הארץ. ייתכן אובך.

שישי: מעונן חלקית, הטמפרטורות ירדו בצורה ניכרת ותהיינה רגילות לעונה.

תגיות:חקירהנתניהוכותרות ב-60 שניותניר חפץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה