חדשות יהדות

הפתעה מרגשת לכבוד יום הולדתו של החולה הסופני: 10,000 איש הניחו תפילין

מעל 10,000 איש המתגוררים בכ-15 מדינות הגשימו את משאלתו של הרב יצי (יצחק) הורוביץ המרותק למיטתו בבית החולים, והניחו תפילין. במהלך המיזם המרגש, הגיעו תלמידים מברוקלין לבית אבות, והניחו תפילין לישיש בן 105

  • י"ד אדר התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מעל עשרת אלפים איש המתגוררים בכ-15 מדינות הגשימו את משאלתו של הרב יצי (יצחק) הורוביץ המרותק למיטתו בבית החולים, והניחו תפילין.

חבריו של הרב הורוביץ, חסיד חב"ד מארצות הברית, חולה ALS, החליטו להגשים את בקשתו לכבוד יום הולדתו ה-46, והחלו להפיץ מיזם ברשתות החברתיות בדבר הנחת תפילין, בשל אהבתו של הרב למצווה זו במיוחד.

בעקבות פרסום הבקשה להנחת תפילין, הגיעו אלפי תמונות בהן מצולמים אלמונים מניחים תפילין, ומרימים שלטים הנושאים את הכיתוב: "תפילין למען יצי". במהלך המיזם המרגש, הגיעו תלמידים מברוקלין לבית אבות, והניחו תפילין לישיש בן 105.

כמו כן, המיזם תפס שלב אחד קדימה כאשר תלמידים בלוס אנג'לס, הלומדים למבחני הרבנות, הניחו תפילין ל-4,600 איש. יתר על כן, ראש העיר, אריק גרסטי, הצהיר כי כל העיר לוס אנג'לס מצטרפת לחגיגת יום הולדתו של הרב הורוביץ.

בקמפיין, שפורסם באתר חב"ד האמריקני, ציינו כי אחד הרגעים המרגשים ביותר בפרוייקט, היתה פנייה הגיעה מניו ג'רזי, מבחור בשם ג'פרי קינגסלי שסיפר שהוא חולה במחלה הקשה, וצירף תמונה שלו ושל בנו מעוטרים בתפילין. גם בירושלים הצטרפו לקמפיין, שם חילקו צעירות נרות שבת ל-150 נשים.

דינה הורוביץ, רעייתו של הרב, הגיבה למראה התמונות המרגשות: "זה מהפנט. אני צריכה לבשל לשבת אבל יושבת במקום זאת עם יצי, ומנסה לקלוט את מה שקרה".

תגיות:תפיליןיום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה