חדשות בארץ

המשטרה האזינה למעורבים בתיק 4000. מנסה לתאם מועד לחקירת נתניהו

פרשת תיק בזק: המשטרה פנתה ללשכת ראש הממשלה בניסיון לקבוע תאריך לחקירה במעונו. בינתיים מתברר: החוקרים האזינו לאלוביץ', פילבר וחפץ במשך שלושה חודשים, אחרי אישור של היועץ המשפטי לממשלה

  • י' אדר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משטרת ישראל מעלה הילוך בנוגע לחקירת תיק 4000. הבוקר פורסם בידיעות אחרונות כי המשטרה האזינה לשאול אלוביץ', שלמה פילבר וניר חפץ, זאת בעקבות החומר שסיפק מנכ"ל "וואלה" אילן ישועה. לפי הפרסום, כששלושת החשודים חשבו שהחקירה ברשות לניירות ערך הסתיימה, המשטרה פתחה במעקב סמוי והאזינה להם בסתר. מתברר כי ישועה מסר עדות ברשות לניירות ערך כבר בחודש דצמבר. הוא נפגש עם החוקרים מספר פעמים והעביר חומרים שהובילו את היועץ המשפטי לאשר ביצוע האזנות סתר שנמשכו כשלושה חודשים.

המשטרה כבר פנתה למשרד ראש הממשלה כדי לתאם את חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחילה בנוגע לתיק בזק ופרשת השופטת הילה גרסטל ומאוחר יותר על תיק הצוללות. כל החקירות מתנהלות בלהב 433. הצוותים יגיעו למעונו של ראש הממשלה ושם הוא ייחקר. בין היתר יורכב הצוות מחוקרים בכירים בניהם מפקד להב, ראש המפלג וחוקרים נוספים.

כזכור, בסוף השבוע דווח כי ישועה סיפר במהלך עדותו במשטרה כי: "אלוביץ' נראה נחמד וחייכן, אך משפחת אלוביץ' היא משפחת פשע. הייתי במצוקה אישית ומקצועית קשה בסוף 2015. פניתי לעורך הדין אייל רוזובסקי, שמלווה אותי מאז. אחר כך התחלתי לתעד את הפניות ואת הלחצים שלו ושל אשתו איריס". עוד הוא אמר: "אלוביץ' אומר שהוא רצה לעשות מ'וואלה' אתר ימני לאומי. זה שקר. היו פעמים שהיו הוראות לתקוף את נפתלי בנט. דרישות ממש לתקוף חזק את בנט. מותר היה לכתוב נגד הימין ושרי הליכוד וליברמן וכולם. רק לא נגד ביבי ושרה והבן יאיר". ישועה סיפר כי לקראת סוף 2016 החליט להתנתק ממשפחת אלוביץ'. "כדי לחשק את עצמי ולחשק את האתר – גייסתי על דעת עצמי עיתונאים עצמאיים ורציניים: יעקב אילון, אבירם אלעד ואורן נהרי. ב-2017 אלוביץ' ניסה להדיח אותי בדירקטוריון. הוא לא יכול לחשוף את הסיבה האמיתית (משפחת נתניהו). הצגתי תכנית עסקית ומקצועית ששכנעה את הדירקטוריון".

תגיות:נתניהוחוקריםמשטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה