חדשות בארץ

יריחו: מחבל תקף חיילים במוט ברזל - ונורה כשניסה לחטוף את נשקם

פלסטיני חמוש בסכין תקף אמש את כוחותינו ביריחו וניסה לגנוב את נשקו של אחד החיילים, במהלך פעילות מבצעית של מעצר מבוקשים ותוך כדי ביצוע נוהל מעצר חשוד התפתחה תגרה אלימה במקום. כשהוא חמוש במוט ברזל, המחבל עומר אל- סראדיח רץ לעבר החיילים וניסה לתקוף אותם באלימות - אך נבלם בירי מטווח קרוב

החשוד נעצר ונבלם על ידי כוחותינו (צילום מסך)החשוד נעצר ונבלם על ידי כוחותינו (צילום מסך)
אא

פלסטיני חמוש בסכין תקף אמש את כוחותינו ביריחו וניסה לגנוב את נשקו של אחד החיילים, במהלך פעילות מבצעית של מעצר מבוקשים ותוך כדי ביצוע נוהל מעצר חשוד התפתחה תגרה אלימה במקום. 

כשהוא חמוש במוט ברזל, המחבל עומר אל- סראדיח רץ לעבר החיילים וניסה לתקוף אותם באלימות - אך נבלם באמצעות ירי מטווח קרוב. הוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, אולם זמן קצר לאחר הגעתו נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אלא שמהצד הערבי עולה תמונה אחרת. סוכנות הידיעות 'ווטניה' מדווחת כי הפלסיני 'הוכה למוות על ידי חיילי צה"ל', וכי משיחה עם משפחת המחבל נטען כי בנם בן ה-31 היה בריא ולא סבל ממחלה כלשהי. "מספר גדול של חיילים היכו אותו כשהתקרב לבית של הדוד שלו", כך אמר אסמעיל אל מסרי, גיסו של המחבל, לסוכנות הידיעות 'וופא'. "החיילים היכו אותו מול התושבים, ואחר כך עצרו אותו. הוא היה בחור בריא". 

מדובר צה"ל נמסר כי נסיבות האירוע עודן נבדקות. 

תגיות:ניסיוןנשקחטיפהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה