בריאות ותזונה

"עדיין נפעמת מהשינוי": שתתה חלב שקדים במשך חודש, וזה מה שקרה לגופה

גולשת ניסתה משקה שקדים שעליו המליץ רופא מפורסם בארה"ב, וחזרה עם ממצאים מדהימים לגבי ההשלכות שהיו לו על לחץ הדם שלה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ד"ר ג'וזף מרקולה הוא סופר ידוע ופופולארי בארה"ב, שטוריו מתפרסמים ב'ניו יורק טיימס' ובמקומות מכובדים אחרים וברקורד המקצועי שלו תמצאו עשרות ספרים ומאמרים רפואיים מחכימים. 

מאמר שפורסם לאחרונה באתר הרשמי שלו, זכה ללא מעט תגובות ושיתופים. במאמר מונה ד"ר מרקולה את היתרונות הבריאותיים של חלב השקדים, אך על הדרך שובר גם לא מעט מיתוסים לגביו - כמו למשל המחשבה הרווחת שהוא עתיר בשומן. "כמות השקדים בקרטון של חצי ליטר חלב שקדים היא מזעזעת", כותב ד"ר מרקולה. "מחקרים מצביעים על כך שמדובר רק בקומץ. כך למשל, במחקר שנעשה על מותג בריטי המייצר חלב שקדים, נמצא כי השקדים הרכיבו רק 2% מהמשקה והשאר? סוכרים ומים". 

ובכל זאת, לדברי ד"ר מרקולה החלב הזה עדיף מחלב פרה. "חלב השקדים מכיל טריפטופן, חומר שתורם לתחושת רגיעה, מפחית נדודי שינה ומשפר את יכולת הריכוז שלנו. אני ממליץ על חלב שקדים גם לרבים מהמטופלים המבוגרים שלי, היות והוא גורם להתחדשות העור והשיער ומעכב תהליכי הזדקנות. כוס חלב שקדים עם כף דבש היא הפתרון המומלץ על ידי למי שסובל מבעיות שונות במערכת העיכול", הוא מסכם ומוסיף כי אין ספק שנרשמו למשקה זה גם כמה הצלחות בשמירה על לחץ דם תקין. 

"אני יודעת בדיוק על מה אתה מדבר לגבי לחץ הדם", כתבה אחת הגולשות בתגובה למאמר. "סבלתי שנים מלחץ דם גבוה, ובזכות המאמר שלך, בחודש האחרון אני צורכת את המשקה הזה ועדיין נפעמת מהשינוי ולא מצליחה לעכל אותו. לחץ הדם שלי ירד בצורה משמעותית בתוך פחות מחודש, ועל כך אני אסירת תודה לך", סיכמה. 

תגיות:עורבריאותשתייהחלב שקדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה