חדשות בארץ

מצב החיילים שנפגעו בעזה עדיין קשה; אלוביץ’: "מציע להתאזר בסבלנות"

שניים מארבעת החיילים סובלים מפגיעות עיניים, בעל השליטה בבזק מגיב לראשונה בנוגע לחשדות נגדו, ואחרי מזג האוויר הנעים אתמול תירשם עוד עליה בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

אלוביץ' מגיב לראשונה: בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', הודיע אמש כי הוא "מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו", במסגרת חקירת פרשת 4000. עוד נמסר מטעמו: "אנו מציעים להתאזר בסבלנות ולא למהר להסיק מסקנות. אנו סמוכים ובטוחים שכאשר הדברים יתבהרו ניתן יהיה להיווכח שלא עבר כל עבירה".

מצבם של החיילים שנפגעו בעזה עדיין קשה: בית החולים סורוקה שבבאר שבע צעדכן כי מצבם של שניים מהחיילים שנפצעו באורח קשה בתקרית בגבול רצועת עזה בשבת מוסיף להיות קשה. שניים מתוך ארבעת החיילים שנפגעו סובלים מפגיעה בעיניים. מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה, פרופ' מוטי קליין: "כל הפצועים שפונו לבית החולים הועברו לחדר ניתוח". מנהלת מחלקת עיניים, פרופ' טובה ליפשיץ: "מדובר בפציעות חודרות שנגרמו על ידי רסיסים אשר גרמו לנזקים משמעותיים. קרוב לוודאי שיהיה צורך בהתערבות ניתוחית נוספת".

ליברמן חשף שצה"ל תקף מנהרה בכרם שלום: שר הביטחון, אביגדור ליברמן, חשך במהלך ישיבת סיעת "ישראל ביתנו" את היעד שתקף חיל האוויר בעזה: מנהרת טרור באזור כרם שלום. "השמדנו הלילה מנהרת טרור ליד כרם שלום. אירועים אלו הוכיחו שצה"ל מוכן לכל תרחיש בהתראה של אפס זמן. לא היה פשוט להשיג יכולת כזאת", אמר אתמול ליברמן. "זה מסר חשוב גם לתושבים בדרום וגם לתושבים בצפון. אפשר להמשיך את השגרה ואנחנו בהחלט ערוכים ועושים הכל על מנת שהשגרה תימשך".

 

חוץ

מחבל טווח בכנסיה ברוסיה: חמש נשים נרצחו בפיגוע ירי בכנסייה ברפובליקת דאגסטן שברוסיה, לאחר שמחבל פתח באש לעבר הקהל שיצא ממנה. עוד חמישה בני אדם, בהם שוטר ומאבטח, נפצעו באירוע בעיר קיזליאר. לפי רשתBBC , שניים מהם במצב קשה. המחבל הוא חליל חלילוב, 22. דאעש לקח אחריות על הפיגוע, אך לא הוכיח כי הוא עומד מאחורי הירי.

חרף המחאה: מצעד לוקוב התומך באנטישמים נערך בסופיה: 1,500 פעילים ניאו נאצים מרחבי אירופה לקחו חלק במצעד לזכר חקיסטו לוקוב האינטישמי. מנהיג "הלגיונות הלאומיים הבולגריים" תמך בחקיקת חוקים אנטישמיים במדינה ובגירושם של 11,343 יהודים למחנה ההשמדה טרבלינקה בזמן מלחמת העולם השנייה. בקונגרס היהודי העולמי עשו מאמץ גדול לבטל את המצעד כשחתמו על עצומה המונה 175 אלף איש, אך ללא הצלחה.

הפרה שברחה משחיטה: הטלוויזיה הפולנית מפרסמת כי פרה שנמלטה כאשר הייתה בדרכה לבית המטבחיים שחתה לחוף מבטחים ובכך ניצלו חייה. מתברר כי עובדי המשחטה הגיעו לחווה שבה גדלה וניסו להעלות אותה למשאית, אך היא דהרה לעבר גדר ברזל ופצעה את אחד העובדים, שהתעלמו מההמלצה לירות לעברה חץ הרדמה. הפרה ברחה לאגם ניאסה בדרום המדינה, סמוך לגבול צ'כיה, שחתה בכוחות עצמה לאי והתבצרה במקום. עד כה, במשך שבוע ניסו להשיב את הפרה ללא הצלחה.

 

מזג האוויר

היום: עליה קלה בטמפרטורות. מעונן חלקית עד עננות בגובה רב ובינוני.

רביעי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית.

חמישי: בהיר עד מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. ייתכן אובך בדרום.

שישי: הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה. ייתכנו גשמים מקומיים בדרום.

תגיות:עזהפצועיםחייליםכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה