בריאות ותזונה

סילוק רעלים תוך חצי שעה? הכירו את המשקה שיעשה פלאים בגופכם

כשמדברים במושגים של ניקוי רעלים מהגוף, עשב חיטה הוא כבר מזמן לא רק טרנד זמני. רבים מחסידי הבריאות משתדלים לצרוך אותו משיקולי ניקוי וטיהור הגוף מרעלים, אך זוהי רק סיבה אחת לשורת סיבות נוספות שכדאי להתחיל לצרוך אותו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשמדברים במושגים של ניקוי רעלים מהגוף, עשב חיטה הוא כבר מזמן לא רק טרנד זמני. רבים מחסידי הבריאות משתדלים לצרוך אותו משיקולי ניקוי וטיהור הגוף מרעלים, אך זוהי רק סיבה אחת לשורת סיבות נוספות שכדאי להתחיל לצרוך אותו. 

בשל טעמו המר והדומיננטי, רבים לא מסוגלים לצרוך אותו כשלעצמו ומעדיפים לשלב אותו עם פירות נוספים - וזה גם בסדר, כל עוד מדובר במיץ טבעי ללא שום תוספות אחרות. 

עשב החיטה עשיר בחומרים מזינים ובריאים כמו בטא קרוטן, ויטמין C, אשלגן, סידן, ברזל, אבץ, מגנזיום וויטמין E. במקביל הוא עתיר בלמעלה מ-15 חומצות אמינו שמהוות את הבסיס לבניית חלבונים. מי שמקפיד על תזונה טבעונית, לא פעם צורך עשב חיטה כמולטי וויטמין טבעי ומקור לא רע לחלבון מן הצומח. 

אז למה עוד כדאי לצרוך מיץ עשב חיטה?

1. בעשב החיטה יש כמות גדולה של כלורופיל שמסייע בריפוי זיהומים וכיבים פנימיים כגון האולקוס. אדם שסובל מכיבים בפיו למשל, טוב יעשה אם יגרגר מיץ עשב חיטה לכ-10 דקות מדי יום. גרגור זה יועיל גם במקרה של עששת. 

2. במיץ עשב החיטה יש חומצה אמינית בשם ארגינין ונמצאת בקולגן והאלסטין שמיטיבים עם בריאות ויופי של העור. 

3. חומצה אמינית בשם גלוטמין שנמצאת אף היא במיץ עשב החיטה - עושה פלאים במוח, ומשפרת תפקודים קוגניטיביים לרבות זיכרון וחדות מחשבה. 

4. נוגדי החמצון הרבים שנמצאים במיץ עשב החיטה מסייעים גם להגן על הגוף מפני התפתחות תאים סרטניים. 

5. לעתים מערכת העיכול שלנו חווה עומס ומתקשה לעכל אף את סוגי המזונות הקלים ביותר, ובמקרים כאלה לא פעם נמצא כי תפקודי הכבד לוקים בחסר. שימוש במיץ עשב חיטה לא רק שמנקה את הכבד מרעלים שהצטברו בו, כי אם גם מטהר את כל מערכת העיכול מהצטברות החומרים שמעמיסים על תפקודה. עד כדי כך המיץ מועיל, עד שמחקרים שבדקו את השפעת מיץ עשב החיטה על חולי מעיים, נמצא שיפור משמעותי בתהליך הריפוי. 

תגיות:משקהרעליםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה