גולשים כותבים

מסר מעולם האמת: כשסבי המנוח התגלה אליי בחלום

לא הייתי דתי, וגם סבי לא חי כדתי – אבל הוא הופיע אצלי בחלום מספר חודשים לאחר שנפטר, והעביר אלי מסר ברור

  • כ"ט שבט התשע"ח
(צילומים: shutterstock / עיבוד: הידברות)(צילומים: shutterstock / עיבוד: הידברות)
אא

ברצוני להתחיל עם רקע קצר על עצמי כדי שתוכלו להבין היטב ונכון יותר את המסר.

שמי אריה, גדלתי בבית דתי. בילדותי אף התחנכתי בבית ספר חרדי, ובשנות נעורי בבית ספר דתי לאומי. נהניתי ללמוד תורה, אך מסיבה כלשהי, שלא ברורה לי עד היום, בסביבות גיל 15-16 התחלתי לסור מדרך התורה. זה התחיל לאט לאט, ובסופו של דבר נטשתי לגמרי את דרך החיים שהכרתי עד אז. הורדתי את הכיפה שלי, את הציצית, לא שמרתי כשרות, לא הנחתי תפילין וכו'. חייתי ככה לצד הורי, שכן היו דתיים, במשך כ-10-12 שנה.

בגיל 22, סבי, ירחמיאל בן טביה ז"ל, נפטר – שבוע לאחר שאבחנו כי הוא חולה בלוקמיה. סבי לא היה אדם דתי. למיטב ידיעתי הוא היה אדם מסורתי אך לא שומר תורה ומצוות. איני זוכר תאריך מדוייק, אך לאחר כמה חודשים סבי התגלה אלי בחלום. לא ראיתי אותו בברור, אבל יכולתי להרגיש את הנוכחות שלו.. בחלום סבי נתן לי מסר "קצר ולעניין", כמו שאומרים. הוא אמר: "The correct thing is to be religious" . "הדבר הנכון הוא להיות אדם דתי" (לפי איך שהבנתי את החלום, כוונתו הייתה לשמור תורה ומצוות כמו שיהודי ירא שמיים צריך להיות). חשוב לי לציין שבאותו זמן לא הייתי דתי, גם לא הייתה לי כוונה או מחשבה לחזור בתשובה, וכאמור גם סבא שלי לא חי בדרך הזאת... וזאת הסיבה שהחלום הותיר בי את חותמו.

עברו מספר שנים מאז אותו חלום. בזמנו לא כל כך יחסתי לו חשיבות, והמשכתי בדרכי שלי, אך בסופו של דבר חזרתי בתשובה וכיום ב"ה אני שומר תורה ומצוות ומשתדל כמה שאפשר. מה שמדהים הוא, שעד היום החלום הזה לא פרח מזכרוני. כאילו סבי מחכה לי שאעביר את המסר שלו הלאה לעוד יהודים (כך לפחות אני מפרש זאת).

לא מזמן למדתי שבמקרים נדירים ניתנת לנשמת הנפטר הזדמנות להעביר מסר מעולם האמת לעולמנו, במטרה לטהר את נשמתו ולעלות אותה דרגה. זה מיד הזכיר לי את החלום של סבי, ואני מאמין שזה היה חלום מסוג זה. לכן במכתבי אבקש להעביר את המסר שקיבלתי, במטרה לחזק ולקרב עוד יהודים ובעז"ה יהיה זה לעילוי נשמת סבי.

רוצים לכתוב למדור החדש "סלפי – תוכן גולשים", באתר הידברות? שלחו יצירות, טורים, סיפורים ומכתבים למייל Debi@htv.co.il. אתר הידברות אינו מבטיח לפרסם כל תוכן שיתקבל, אלא אך ורק לפי שיקולי המערכת.

תגיות:דתיעולם האמתמסר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה