חדשות בארץ

הנכדים הגיעו להעניק עזרה ראשונה, וגילו כי הנדקרת היא סבתם

שני נכדיה של רבקה צ'רטקוב המתנדבים במד"א - לא העלו בדעתם כי בזירה שהוזעקו אליה כדי לטפל באישה שנדקרה, ימצאו לא פחות ולא יותר - את סבתם. "זה מרגש שאנחנו הנכדים שלה שותפים להצלתה, זו מצווה ענקית בעבורנו. כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו, לא כל שכן כשמדובר בסבתא שלנו", סיכמו השניים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שני נכדיה של רבקה צ'רטקוב המתנדבים במד"א - לא העלו בדעתם כי בזירה שהוזעקו אליה כדי לטפל באישה שנדקרה, ימצאו לא פחות ולא יותר - את סבתם. 

צ'רטקוב נדקרה על ידי בנה של הקשישה שבה טיפלה - ולאחר מרדף קצר אחריו הצליחו השוטרים ללכוד אותו והוא הובא לחקירה. "שמענו במירס שיש קריאה בגלל דקירה וזו הייתה קריאה שגרתית לחלוטין", משחזר נחמן סלמה בן ה-19, נכדה של צ'רטקוב. "אחי אליעזר ואני יצאנו למקום ברכב, וכשהגענו לבית יצאה משם אישה שאמרה לנו שמדובר בסבתא שלנו. הייתי בהלם".

נחמן נכנס לדירה ומצא את סבתו כשהיא במצב קשה - עם סכין שנעוצה בצווארה ודימום רב. "העלינו אותה לאמבולנס ופינינו אותה במהירות לבית החולים פוריה בטבריה. היא הייתה בהכרה אבל לא דיברנו איתה כי לא רצינו להקשות עליה. זה מרגש שאנחנו הנכדים שלה שותפים להצלתה, זו מצווה ענקית בעבורנו. כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו, לא כל שכן כשמדובר בסבתא שלנו", סיכמו השניים בהתרגשות. 

בבית החולים חולצה הסכין מצווארה של רבקה בנסי ניסים. ד"ר סיון גושן העומדת בראש מחלקת אף-אוזן-גרון ואמונה על ניתוחי ראש וצוואר בבית החולים, אמרה כי לרבקה היה מזל גדול שהסכין לא חדרה לוושט או לגרון ובית הבליעה, ולא נגרם נזק משמעותי. חקירת המקרה בעיצומה. 

תגיות:סבתאהצלהנכדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה