חדשות בארץ

החייל שניצל מהלינץ’: "השוטרים הפלסטינים חטפו את הנשק, וביקשו לנהוג ברכבי"

יממה אחרי שניצל מהתופת בניסיון הלינץ' בג'נין, החייל ששרד סיפר לקרוביו כי השוטרים הפלסטיניים הם אלו שחטפו את נשקו. "מה שמתואר כעזרה, זה לא באמת מה שהיה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יממה אחרי שניצל מהתופת בניסיון הלינץ' בג'נין, החייל ששרד סיפר לקרוביו כי השוטרים הפלסטיניים הם אלו שחטפו את נשקו. "מה שמתואר כעזרה, זה לא באמת מה שהיה", סיפר בן משפחתו של החייל בראיון ל'וואלה'. "החיילת ריססה גז מדמיע, והוא ניצל את ההזדמנות ונהג למחסום. אבל דווקא מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הם אלו שהחלו את התקיפה".

קולו של בן המשפחה מעלה תמונה עגומה במיוחד, ושונה ממה שצויירה בתקשורת - לא די בזה שהשוטרים הפלסטיניים לא עזרו, הם אף היו אלו שחטפו את נשקו והחלו במהומה, ולא כפי שצויר שהם אלו שאחראיים על חילוצם מניסיון הלינץ'. "השוטרים הפלסטיניים היכו אותו ולקחו לו את הרובה ועוררו את כל המהומה. אחר כך הצטרפו אליהם גם התושבים הפלסטינים, ומה שמתואר כעזרה - לא באמת היה".

אז איך בכל זאת הצליחו השניים, בניסי ניסים, לצאת מזרועות ההמון התוקפני? "הם הצליחו לחלץ את עצמם", סיפר בן המשפחה. "החיילת ריססה גז פלפל והחייל הצליח לנצל מצב שבו יכול היה לנסוע משם, והם נמלטו והגיעו למחסום ג'למה - שם הצליחו להזעיק את כוחות מד"א".

עוד סיפר החייל לבן המשפחה כי מיד לאחר שהחיילת נפצעה בראשה ממטר האבנים והנשק נגנב מרכבם - אחד השוטרים הפלסטיניים ניגש אליהם וביקש את הרשות לנהוג במקומם ברכב, כדי לאפשר להם לצאת לפני שמהומה גדולה יותר תתחיל במקום. החייל סירב לכך בתוקף, וכאמור ניצל הזדמנות שנקרתה על דרכו, כדי לצאת בכוחות עצמו מהסיטואציה הקשה. חסדי ה' כי לא תמנו, כי לא כלו רחמיו. 

תגיות:נשקלינץ'חייליםג'נין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה