סלבס בהתחזקות

אליעד נחום מרגש עם שיר חדש על שיבה למקורות: "אוהב את השבת כשהיא נכנסת"

הזמר אליעד נחום, שנמצא במגמת התקרבות לדת ואף חשף לאחרונה את העובדה כי הוא שומר שבת ולומד שיעור גמרא - משיק סינגל שלישי מתוך האלבום שייצא בקרוב לאור, סינגל שבו מביע נחום את אהבתו לשבת ואת התחושות שהיא מעלה בו עם השיבה שלו למקורות

אליעד נחוםאליעד נחום
אא

הזמר אליעד נחום, שנמצא במגמת התקרבות לדת ואף חשף לאחרונה את העובדה כי הוא שומר שבת ולומד שיעור גמרא - משיק סינגל שלישי מתוך האלבום שייצא בקרוב לאור, סינגל שבו מביע נחום את אהבתו לשבת ואת התחושות שהיא מעלה בו עם השיבה שלו למקורות. 

בשירו החדש, כשמו 'סוף השבוע' כן הוא - מדבר נחום על הרגע הקסום הזה, דקה לפני שהשבת נכנסת. "אוהב את השבת כשהיא נכנסת, קיוויתי שיבוא היום הזה שבו אוכל לנשום", הוא כותב. 

 

מילות השיר

"רואה את הגלים מהמרפסת, אוהב את השבת כשהיא נכנסת. קיוויתי שיבוא היום הזה, שבו אוכל לנשום. 

ציפורים מעל המים נודדות, באופק השנים בודדות. קיוויתי שתגיע השעה שבה אוכל לחיות. 

"משהו באוויר, מרחף מעל העיר, דבר לא מובן מאליו. תמיד בסוף השבוע, אני מביט רחוק

"וכל העולם נרגע. סוף השבוע זה מרגיש נכון, מחר יום חדש יעלה. 

"שוב אני חוזר למקורות, עובר בין הבתים והשכונות. קיוויתי שיבוא היום הזה, אבל הוא לא נשאר, לא. 

"האופק הבהיר, הקצב של השיר

דבר לא מובן מאליו".

 

עוד באותו נושא - כל מה שרציתם לדעת על אליעד נחום

אליעד נחום (28), מוזיקאי שחקן טלוויזיה אהוב, נמצא במגמת המקרבות לתורה ומצוות. בראיונות שהעניק, סיפר נחום כי התחזקותו החלה בשל לימוד קטע גמרא באקראי, ושמירת שבת כדי לנוח מעומס העבודה. אך כאשר טעם את הטעם המתוק של התורה והשבת – נמשך והתקרב לטעם המתוק ביהדות.

"לפני כחודשיים נתקלתי בגמרא, והתחלתי ללמוד אותה", סיפר. "התחברתי לזה מאוד, מיום ליום התעניינתי יותר ויותר. כיום יש לי את הספר 'ותן חלקינו' של הרב חיים דוד קובלסקי, שעמו אני לומד הרבה. מידי ערב אני לומד דף או שתיים, זה מרגיע אותי נפשית, מכניס אותי לפרופורציות. כשאני פותח את היום עם פרק לימוד, היום שלי נראה אחרת, ואני רואה הרבה הצלחה מכך". להמשך דבריו על לימוד הגמרא, לחצו כאן.

"הכי קל לחשוב שאתה הכי גדול מכולם", אמר בראיון נוסף וחשף עוד טפח באמונה שלו ובהתקרבותו לדת שהחלה ב-2016. "אבל אז אתה מבין שיש מעליך משהו גדול יותר ממך. הדת מקרקעת אותך לרצפה". להמשך דבריו על האמונה והענווה, לחצו כאן.

בראיון לערוץ 24, סיפר נחום על התקרבותו לדת, על הלימוד הקבוע שלו ובית הכנסת בלילי שבת. לצפיה בדבריו, לחצו כאן. 

מה משותף לרמי קליינשטין, עידן יניב, מושיקו שטרן, אסי ישראלוף אליעד נחום ועוד? מה חיפשו גדולי אומני ישראל בצפון הארץ? מסע מדהים עם גילויים מרתקים. לצפיה, לחצו כאן. 

בשירו החדש, כשמו 'סוף השבוע' כן הוא - מדבר נחום על הרגע הקסום הזה, דקה לפני שהשבת נכנסת. "אוהב את השבת כשהיא נכנסת, קיוויתי שיבוא היום הזה שבו אוכל לנשום", הוא כותב. להרחבה בדבריו, לחצו כאן. 

אליעד, שיוצא כעת למופע משותף יחד עם הזמר נתן גושן, אמר בראיון כי שיתוף הפעולה שלהם נולד כתוצאה מלימוד הגמרא: "אני ונתן לומדים גמרא יחד כבר שנים, לפעמים אפילו אצל אותו הרב". בהמשך אותו ראיון אמר אליעד כי כבר שנתיים שהוא אינו מופיע בשבתות ובחגים, והוסיף כי שבת נועדה למנוחה בלבד, ולא לשום מטרה אחרת. להרחבה, לחצו כאן.

תגיות:שירשבתאליעד נחום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה