חדשות יהדות

אליעד נחום: "התחלתי ללמוד גמרא והתחזקתי"

"כשאני פותח את היום עם פרק לימוד, היום שלי נראה אחרת, ואני רואה הרבה הצלחה מכך"

  • ז' אייר התשע"ו
אליעד נחוםאליעד נחום
אא

אליעד נחום (26), מוזיקאי שחקן טלוויזיה אהוב, התחזק לאחרונה והתקרב ליהדות.

כיצד התחיל הכל? בראיון ל'בחדרי חרדים' מספר נחום כי התחזקותו החלה בשל לימוד קטע גמרא באקראי, ושמירת שבת כדי לנוח מעומס העבודה. כאשר טעם נחום את הטעם – נמשך והתקרב לטעם המתוק ביהדות.

"לפני כחודשיים נתקלתי בגמרא, והתחלתי ללמוד אותה", סיפר. "התחברתי לזה מאוד, מיום ליום התעניינתי יותר ויותר. כיום יש לי את הספר 'ותן חלקינו' של הרב חיים דוד קובלסקי, שעמו אני לומד הרבה. מידי ערב אני לומד דף או שתיים, זה מרגיע אותי נפשית, מכניס אותי לפרופורציות. כשאני פותח את היום עם פרק לימוד, היום שלי נראה אחרת, ואני רואה הרבה הצלחה מכך".

"אני מתייעץ ומדבר הרבה עם הרב חיים דוד קובלסקי, והוא מסייע לי רבות", אמר. "זה כרגע מאוד בהתחלה, אבל יש לנו שיח טוב מאוד".

הזמר התייחס גם להתחזקותו בשמירת השבת: "בהתחלה שמירת השבת שלי הגיעה ממקום לא דתי. מרוב העומס הרב שהיה לי בעבודה, רציתי יום חופש והחלטתי ללכת על שבת, ואז גיליתי כמה עוצמה יש בשמירת השבת. משם התחלתי להכיר את היהדות, ולהתחזק במצוות נוספות".

נחום ממשיך ומספר כי במקצועו, ניסיון שמירת השבת הוא גדול מאוד. "העבודה של השירה בשבת זה כסף מאוד גדול מההופעות וכדומה, במקצוע הזה - זה קשה מאוד לשמור שבת", אמר. "אבל אני לא מתחרט, שומר שבת, ועומד איתן מול הנסיונות".

כתבה שנערכה על אליעד נחום בערוץ 2:
 

תגיות:לימוד גמראאליעד נחוםהתחזקותסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה