סלבס בהתחזקות

אליעד נחום ממשיך להתחזק: "הדת מקרקעת אותך לרצפה"

הזמר והיוצר אליעד נחום לא שוקט לרגע, ולצד העשייה הענפה שלו במוזיקה - הוא לא שוכח לרגע להרים את הראש לבורא עולם, ולהודות לו על ההצלחה שמאירה לו פנים. "הכי קל לחשוב שאתה הכי גדול מכולם, אבל אז אתה מבין שיש מעליך משהו גדול יותר ממך"

אליעד נחום (צילום: יח"צ)אליעד נחום (צילום: יח"צ)
אא

הזמר והיוצר אליעד נחום לא שוקט לרגע, ולצד העשייה הענפה שלו במוזיקה - הוא לא שוכח לרגע להרים את הראש לבורא עולם, ולהודות לו על ההצלחה שמאירה לו פנים. "הכי קל לחשוב שאתה הכי גדול מכולם", הוא אומר בראיון לדנה וויס וחושף עוד טפח באמונה שלו ובהתקרבות לדת שהחלה לפני כשנתיים. "אבל אז אתה מבין שיש מעליך משהו גדול יותר ממך. הדת מקרקעת אותך לרצפה", הוא אומר. 

בשנתיים האחרונות נחום שומר שבת כהלכתה, אך לפני חודשים אחדים חשף בראיון ל'ידיעות אחרונות' כי הוא לומד גמרא ביחד עם הזמר נתן גושן - לימוד שבזכותו נולד המופע המשותף שלהם. "אני ונתן לומדים גמרא יחד כבר שנים, לפעמים אפילו אצל אותו הרב" אמר אז. עוד הוסיף כי החיבור שלו לגמרא היה מדהים, כבר מההתחלה. "התחברתי לזה מאוד, ומיום ליום התעניינתי יותר ויותר. כיום יש לי את הספר 'ותן חלקנו' של הרב חיים דוד קובלסקי - שאיתו אני גם לומד הרבה".

לדבריו, לימוד הגמרא מרגיע אותו נפשית ומכניס אותו לפרופורציות - וזו הסיבה שהחליט לפתוח איתו את הבוקר. "כשאני עושה את זה, היום שלי נראה אחרת ואני רואה בזה הרבה הצלחה וברכה", הוא מדגיש. 

תגיות:גמרארוחניותשבתאליעד נחום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה