חדשות בריאות

החזקים שורדים: הסוד לשמירת טריות הירקות במקרר

כמעט בכל מקרר ניתן למצוא פירות וירקות שעברו את זמנם. מעופשים ומקומטים נזרקים הם כלאחר יד לעבר הפח, אולם בעזרת מספר טיפים קטנים תוכלו לשמור על טריותם של המוצרים לאורך זמן

  • כ"ו שבט התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כמעט בכל מקרר ניתן למצוא פירות וירקות שעברו את זמנם. מעופשים ומקומטים נזרקים הם כלאחר יד לעבר הפח, אולם בעזרת מספר טיפים קטנים תוכלו לשמור על טריותם של המוצרים לאורך זמן.

כיצד נמנעים מזריקת פירות מעופשים? הסוד טמון באחסון נכון של המוצרים:

הקפידו להשאיר אוויר בשקיות העלים הירוקים – בכל שימוש בעלים ירוקים מומלץ להחזיר את העלים לשקית גדולה שאותה יש לסגור רק כאשר היא מלאה באויר. אמנם לפני השימוש תצטרכו לייבש את העלים לגמרי, אך אם תנהגו כך תוכלו לשמור על טריותם במשך כשבועיים.

יש לשמור פלפלים, בצלים ותפוחים בשקיות נייר – באמצעות שקיות נייר נוכל למנוע את התייבשותם, וכך ניתן לשמור על הטריות שלהם בדרך היעילה ביותר.

אין לאחסן תפוחי אדמה, שום ועגבניות במקרר – אמנם הנטייה הראשונית היא לשמור את הפירות והירקות בתוך המקרר, אך יש לדעת כי תפוחי אדמה, שום ועגבניות יש לשמור בטמפרטורת החדר. ועדיף לשים אותם בשקיות נייר, כך יישמרו טוב יותר.

הפרידו מהאשכול את הבננות – אם תאחסנו את הבננות, אחת אחת בפני עצמה, בתוך המקרר הן ישרדו זמן רב יותר.

הוציאו את פירות ההדר מהמקרר – הרחיקו אותם מאור יום ומהמקרר כיוון שכך יתעפשו מהר יותר. אחסנו תפוזים, לימונים, קלמנטינות בטמפרטורת החדר, במקום סגור. 

תגיות:בריאותירקות מקרר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה