בריאות ותזונה

שתה את המשקה הזה אחרי האוכל, ורזה 11 קילו בחודש. רוצים גם?

כשזה מגיע לעניינים של דיאטה, אכילת פירות יכולה להיות דרך נהדרת לזירוז הירידה במשקל: בלוגר חושף את הדרך שבה השיל 11 קילו בחודש, הודות למשקה אנרגיה בן שני רכיבים בלבד. רוצים גם? קראו בפנים וגלו את פצצת האנרגיה האדומה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשזה מגיע לעניינים של דיאטה, אכילת פירות יכולה להיות דרך נהדרת לזירוז הירידה במשקל: לא די שיש בהם רמה נמוכה יחסית של קלוריות, בפירות ישנם חומרים מזינים רבים שגם תורמים לתחושת שובע. אחד הפירות שמומחי תזונה מרבים להמליץ עליו בשילוב עם אורח חיים נכון הוא האשכולית, ומתכונים לצריכתה בצורה שתעזור לכם גם להוריד ממשקלכם בתוך זמן קצר - קיימים ברשת בשפע. 

אחד מהם הוא משקה האנרגיה הזה, שבלוגר אמריקאי הודה וסיפר כי זה מה ש"עזר לי לרדת 11 קילו בחודש, כמעט בלי מאמץ", אחרי שלדבריו צרך את המשקה מדי ערב אחרי האוכל. "האנזימים של האשכולית הופכים אותה למזון על שעוזר מאוד לאבד את הקילוגרמים העודפים", הוא מסביר בבלוג "feel healthy life".

"אני שותה את משקה הפלא שלי בכל יום, חצי שעה אחרי ארוחת הערב", הוא מספר לקהל קוראיו ואף מסביר אחת לאחת את יתרונותיה של האשכולית האדומה, אותה הוא מעדיף. "כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשים חצי אשכולית וחצי כף דבש בתוך בלנדר עם חצי כוס מים מינרליים. שתו את זה אחרי ארוחת הערב, לפחות עשרים דקות לאחר שסיימתם לאכול. מדובר במיץ שמזרז את שריפת הקלוריות, וגם יעניק לכם תחושת שובע לאורך זמן. 

"הפקטין והליצופן שקיימים באשכולית בשפע, מסייעים בהורדת רמת האינסולין, מעולים לניקוי פסולת רעילה מהגוף ועוד. אתם תראו שככל שתתרגלו אליו, כך יהיה לכם קשה להפסיק לצרוך אותו", סיכם. 

לדבריו, מדובר במיץ שגם עוזר במאוד בריפוי מחלות חורף כגון צינון וכאבי גרון. 

תגיות:דבשאשכוליתמשקההרזיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה