חדשות בארץ

כתובת נאצה בתל אביב: "מוות לביבי"

המשטרה הטילה צו איסור פרסום על החקירה שנפתחה בעניין, חברי הכנסת מהליכוד תקפו. ישראל כץ: "הסתה חמורה וחציית קו אדום". אדלשטיין: "מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות?"

  • י"ט שבט התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

כתובת "מוות לביבי" נמצאה הבוקר (ראשון) על מדרכה ברחוב ביל"ו בתל אביב. המשטרה הוציאה צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה שנפתחה בעניין. חברי מפלגת הליכוד גינו את המעשה. נתניהו עצמו נמנע להתייחס לכך בישיבת הממשלה הבוקר.

"גרפיטי במרכז ת"א עם הכיתוב 'מוות לביבי' זו הסתה חמורה וחציית קו אדום, בין אם הרקע אישי, אידיאולוגי, או התנגדות לגירוש מסתנני העבודה", אמר השר ישראל כץ. "אנחנו קרבים אל סף התהום. העבריינים חייבים להילכד במהירות ולהיענש במלוא חומרת הדין". שר התקשורת איוב קרא מסר: "ההסתה נגד רה"מ חייבת להיפסק, עכשיו ומיד. שלא תגידו שהכתובת לא על הקיר, כי אמנם היא מרוחה על מדרכות ת"א – אבל היא זועקת מהגיליוטינות בהפגנות, העבודות בבצלאל וכיוצא בזה. לצערי תמיד יהיו האנשים שיעשו מעשה, כי דמו הותר- ורק אז אולי נכה על חטא. ההסתה הזו חייבת להיפסק, ויפה שעה אחת קודם".

עוד תגובה הגיעה מצדו של ח"כ יולי אדלשטיין שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "שוב כתובות נאצה, הפעם נגד ראש הממשלה. מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות? מותר לבקר, מותר לא להסכים – אבל אסור בכל איסור להסית". יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד אמסלם, הוסיף: "לא צריך גרפיטי בתל אביב כדי להזדעזע ממה שקורה כאן כמעט כל יום נגד ראש הממשלה שלנו" וקרא: "עכשיו כשהכתובת על הקיר, תרתי משמע, תעצרו את זה".

תגיות:נתניהוכתובת נאצהתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה