המכתב שלא יישלח לעולם

בת מלך, המלחמה שלנו היא להילחם בין השקר לאמת

ועכשיו את בשלב של חיפוש עצמי, וזה בסדר, מותר לך להגיע לתובנות משלך. ה' לא דורש ממך לפעול כמו רובוט. ולפעמים זה מייאש לחשוב מה הדרך שלי? המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לך, בת מלך,

אני כותבת לך ממקום אמיתי, כאחות אל אחות. אני באמת לא שופטת, כי אין לי זכות לשפוט,
גם אני עוברת פה ניסיונות. אבל אני רוצה לכתוב לך ממקום של לחזק אותי ואותך ביחד, כי אכפת לי ממך, ואני יודעת שאנחנו חזקות מאד לעבור את המשברים שה' נותן, כי משבר לא נועד לשבור, אלא נועד לרומם ולהפוך אותנו להיות יותר חזקות וחסינות!

אני רואה את העולם הזה, כמה הכול מבולבל פה, כמה הלבוש החיצוני לא משפיע בכלל על הפנימיות, ולא מעיד בכלל על מה האדם עצמו! לפעמים אני לא יודעת איך להישמר מהמקומות האלה של הספקות של היצר הרע, ואני עדין מחפשת את מקומי בעולם. אני מנסה לדבוק בה' בכול הכוח ולהתחזק, מנסה בכול הכוח לא להיסחף למראות של השקר בחוץ, אבל עדין לפעמים מרגישה תקועה באותו מקום.

בדור הזה הכול נגיש, זמין ליד. כשרוצים לחטוא זה נהיה מאוד קליל, כי שם נמצאת הטומאה ובטומאה ה' כבר לא נמצא! אבל כשרוצים להיטהר יש יותר קושי, כי הקדושה קיימת וה' נמצא.

והמלחמה שלנו היא להילחם בין השקר לאמת, וזה בכל דבר, הכי קטן בעולם!

התפקיד שלנו הוא לחזק אחת את השנייה מהמקומות האמיתיים. להבין, לא לשפוט. לא להגיד "תראו אותה, חולת צומי". היא בסה"כ לא קיבלה מספיק יחס ממי שהיא אמורה לקבל, אז היא מנסה לקבל את זה בחוץ!

לכל אחת ואחת יש נשמה ענקית. לכל אחת ואחת יש כוחות להיות הכי טובה בעולם, והכי גדולה מבחינה רוחנית!

כי זה דור שצריך המון אהבה ואמונה.

ועכשיו את בשלב של חיפוש עצמי, וזה בסדר, מותר לך להגיע לתובנות משלך. ה' לא דורש ממך לפעול כמו רובוט. ולפעמים זה מייאש לחשוב מה הדרך שלי? אבל ה' רוצה שתגיעי לבחירה משלך,
שהיא שלמה ואמיתית. כך ה' רוצה שתעבדי אותו, מהמקום שאת בחרת!

נכון, יש היום המון בלבול, המון סתירות, אפשר להיסחף אחרי הזרם, ואפשר לעצור לרגע ולחשוב – מה כתוב באמת בתורה, ומה ה' דורש?

ואת חכמה מספיק כדי לנתב את החיים שלך לדברים טובים וחיובים. הבחירות שלך ישפיעו גם הלאה, לבנות שלך, ולנכדות שלך.

אז אל תתייאשי, יקרה, הנשמה יודעת מה האמת. רק תביטי פנימה, תצאי מהמחשבות של היצר הרע של "אולי ה' לא מרוצה ממני מספיק?", או "ה' כבר שכח אותי", ו"מי אמר שמגיעים לי חיים טובים ובעל צדיק?", ו"עשיתי עוונות, ואיך עכשיו אני אתחיל דף חדש?".

כל המחשבות האלה מונעות מאיתנו את הטוב האמיתי!

שהיה לך בהצלחה,
מאחותך, שמבינה אותך הכי הרבה בעולם!
ומאמינה שיום יבוא וגם את תהיי הכי ענקית, למרות המשברים של ההווה.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:אמתשקרהמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה