חדשות בארץ

נתניהו מגיב לעליהום התקשורתי ולהקלטת הסתר של שרה: "מתירים את דם משפחתי"

הבוקר (ב') התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להקלטת רעייתו שרה שפורסמה אתמול, בה היא נשמעת כשהיא צועקת בשיחה עם אחד היועצים. "הקלטת הסתר שפורסמה היום בתקשורת היא המשך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי", כתב ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו

אא

הבוקר (ב') התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להקלטת רעייתו שרה שפורסמה אתמול, בה היא נשמעת כשהיא צועקת בשיחה עם אחד היועצים. "הקלטת הסתר שפורסמה היום בתקשורת היא המשך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי", כתב ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו.

"מה 'התגלית הגדולה' שגילו הפעם? קלטת מלפני תשע שנים שאין בה כלום. האם יש אדם שאף פעם לא מתרגז ואומר כמה מילים שלא התכוון אליהן בעידנא דריתחא? האם בתשע השנים האחרונות מישהו מכם הרים את קולו בכעס פעם אחת, פעמיים ואולי פעמים רבות? אולי גם העיתונאים והעיתונאיות, גם עם לא עשו דבר כזה אף פעם?".

התשובה ברורה לכל. "אני בטוח שכולכם הרמתם את קולכם, ואני בטוח שאם הייתם מביאים הקלטה של אישה אחרת או משפחה אחרת לתקשורת - התקשורת הייתה אומרת: 'עזוב, אנחנו לא מפרסמים את זה. זה פרטי. אבל רק במקרה של משפחתי ושלי, זה משודר בראש החדשות והופך כלי ניגוח בניסיון המתמשך להפלת הממשלה בראשותי, שלא בקלפי. כשמדובר בילדיי, ברעייתי - הכל מותר. מתירים את דמם".

על העליהום התקשורתי שהחל ראשית בהקלטות של בנו יאיר, ונמשך בהקלטה הנוכחית של רעייתו - מתבטא נתניהו ואומר כי "זו אותה תקשורת שבמשך עשרות שנים מתעלמת מהפעילות הציבורית הענפה של רעייתי למען ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות, קשישים וניצולי שואה. הדברים האמיתיים אינם מעניינים את התקשורת, שעושה כל מאמץ להסתיר אותם מהציבור".

אבל ראש הממשלה נותר עומד בעינו, ובטוח שהאמת תצא לבסוף לאור. "גם הפעם הניסיון הבזוי הזה לא יצלח. הציבור חכם ומבין היטב מה באמת קורה כאן", דבריו. 

תגיות:שרה נתניהועליהום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה