חדשות בארץ

הפתעה: הזמינו סוף שבוע במלון בצפון, אך כשהגיעו למקום גילו...

בני זוג ממרכז הארץ ביצעו לאחרונה חבית נופש דרך אתר אינטרנט של רשת בתי מלון מסוימת, אלא שדבר לא באמת הכין אותם  להלם שקידם את פניהם, בהגיעם לבית המל...אהה, סליחה - לאתר הבנייה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בני זוג ממרכז הארץ ביצעו לאחרונה חבית נופש דרך אתר אינטרנט של רשת בתי מלון מסוימת, אלא שדבר לא באמת הכין אותם  להלם שקידם את פניהם, בהגיעם למקום.  

בני הזוג שילמו 1,824 ש"ח עבור החבילה באתר האינטרנט וציפו בקוצר רוח לבלות במלון שכלל פניסיון מלא, אך מה רבה הייתה תדהמתם כאשר את פניהם קידם מבנה סגור שמשמש כאתר בנייה, היות ובית המלון נמצא בשיפוצים. "אף אחד לא עדכן אותנו במצב החדש של בית המלון, ואם היינו יודעים שזה המצב, מן הסתם לא היינו מבצעים את ההזמנה", הם טוענים כעת. 

היות וכבר הגיעו לאזור, חיפשו בלית ברירה בית מלון אחר שיסכים לקבלם - אך בד בבד לא ויתרו על עוגמת הנפש שנגרמה להם על ידי המלון הנוכחי, ודרשו קבלת פיצוי הולם. אלא שאז לתדהמתם הכפולה - נתקלו בסירוב. עדיין לא ברור כיצד זה עסק גדול כל כך ושמכבד את עצמו כבית מלון לא מעדכן את אורחיו העתידיים בחדשות חשובות שכאלה, אולם בני הזוג לא חשבו פעמיים והגישו תביעה ב'תביעות קטנות' נגד רשת בתי המלון. "לא די בזה שאף אחד לא עדכן אותנו בשינויים ולא טרח להחזיר לנו את הכסף ששולם, סוף השבוע הזה עלה לנו ביוקר. גם שילמנו פעמיים וגם זכינו לעוגמת נפש גדולה", אמרו בני הזוג, שתובעים כעת סכום של 8,000 ש"ח כפיצוי. 

תגיות:מלוןשיפוציםאתר בניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה