שידוכים וחיפוש זוגיות

סגולה לזיווג? הכירו את בני הזוג שהתארסו בזכות פוסט של סיון רהב מאיר

רווקים ורווקות - הפתעה: אם הקב"ה רוצה, הזיווג שלכם יכול להגיע גם מפוסט תמים בפייסבוק, בדיוק כמו שקרה לבני הזוג כנרת ואילן - שסיפורם עולה לכותרות הודות לאשת התקשורת סיון רהב-מאיר, ומרגש כעת אלפים

אא

רווקים ורווקות - הפתעה: אם הקב"ה רוצה, הזיווג שלכם יכול להגיע גם מפוסט תמים בפייסבוק, בדיוק כמו שקרה לבני הזוג כנרת ואילן - שסיפורם עולה לכותרות ומרגש כעת אלפים. 

אשת התקשורת סיון רהב מאיר הצליחה לרגש אלפים בזכות פוסט שפרסמה לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלה, שלמעשה התחיל בכלל בפוסט אחר שעלה לפני כארבעה חודשים ובו הציגה רהב-מאיר את מכתבו של אילן פימה - עולה חדש מצרפת, למשרד הפנים. 

במכתבו תיאר אילן תשובה מפורטת לשאלה מדוע הוא רוצה לעלות לארץ ישראל, ומשפורסם - המכתב זכה למאות תגובות נרגשות, שאחת מהן הייתה של כנרת. "לפני ארבעה חודשים סיון העלתה פוסט על בחור שעלה מצרפת לישראל, וקוראים לו אילן פימה", כותבת כנרת כיום בעמוד הפייסבוק שלה. "התרגשתי וכתבתי 'אשרי העם שאלו הם בניו', ובאותו זמן אילן קיבל תמונת מסך עם תגובות, כשבין היתר התגובה שלי הופיעה שם". 

עד כה נשמע פשוט, אבל חכו שתשמעו את הדבר הבא: "חודשיים אחר כך התחלתי להתנדב בעמותת 'אילן' בבר אילן, שם הכרתי מתנדב בשם אילן", רק אחרי חודש היכרות הבינה כנרת שמדובר בלא אחר מאשר אילן פימה. "הוא אמר היי, כנרת, את מופיעה בתגובות בתמונה ששלחו לי". הוא זיהה אותה דווקא מאותה תמונה קטנה בצילום מסך. "ובשמחה גדולה והתרגשות עצומה והודיה לה' יתברך, אנחנו ממש שמחים ונרגשים להודיע שהתארסנו", כתבה כנרת וזכתה לשיתוף הבשורה המשמחת בעמוד הפייסבוק של רהב-מאיר, בצירוף תגובה הומוריסטית וחביבה: "נמצאה הסגולה לרווקים: להגיב פה לפוסטים. וברצינות: כנרת ואילן, ריגשתם. מזל טוב", סיכמה. 

תגיות:סיון רהב מאירחתונהפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה