הפסקת הריון

האם הטרייה שהשתכנעה: "מחלקת אמ"א זה דבר שאין כמוהו. זה לא מובן מאליו"

השיחות המעודדות, העזרה והתמיכה, הציוד והסיוע בכל שלב של ההיריון – ותינוק אחד מתוק בן פחות מחודש. גם אתם מוזמנים להירתם לפרויקט הצלת 300 תינוקות נוספים

(צילום אילוסטרציה: shutterstock(צילום אילוסטרציה: shutterstock
אא

קרן בן יהודה היא אמא טרייה לתינוק מתוק בן פחות מחודש. תינוק שנמצא בזרועותיה, כך היא מעידה, בזכות מחלקת אמ"א.

כשגילתה קרן שהיא בהריון, התעוררו בה פחדים גדולים. "לא מצאתי את עצמי – כן להמשיך את ההיריון, לא להמשיך, לגדל את הילד או לא", היא מספרת.

היתה זו אחותה של קרן שפנתה אל מחלקת אמ"א בהידברות ובקשה עזרה. והעזרה הזו הגיעה – בפשטות ובאהבה.

"המתנדבות של מחלקת אמ"א היו איתי כל הזמן, כל תקופת ההיריון. ליוו אותי בשיחות, בכל מיני חיזוקים. בזכותן החלטתי להמשיך את ההריון. כשהגענו לשלב של אחרי הלידה גם קבלתי מהמחלקה את כל מה שהייתי צריכה, את ההתחלה הראשונה לתינוק – כל הציוד הטכני שצריך בשביל לגדל ילד קטן. אבל בסך הכל – ההקשבה שלהם, השיחות איתם – זה היה בשבילי הכל. זה מה שחיזק אותי.

"מחלקת אמ"א זה דבר שאין כמוהו, זה לא מובן מאליו מה שהם עושים", מוסיפה קרן בהתרגשות. "הם ראויים להערכה ולהערצה ולכל מה שצריך. מגיעים להם כל הפידבקים. גם קלינה הנהדרת, וגם מי שלוו אותי – המתנדבות, שמתקשרות אחת לכמה זמן ושואלות אם אני צריכה משהו. אני רק צריכה לבקש משהו – והן מיד עוזרות. אבל אפילו בלי זה – מספיק לי שהן עודדו אותי כל תקופת ההיריון ועזרו לי להמשיך אותו באהבה. תודה גדולה".

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

תגיות:הפלותהריון ולידהמחלקת אמ"אהפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה