בריאות ותזונה

נמצאה הסיבה לחלומות מוזרים: כנראה אכלתם פיצה לפני השינה

מאכלים מסוימים יכולים להשפיע באופן משמעותי על איכות השינה שלכם, השאלה היא באיזו שעה אתם בוחרים לאכול אותם. 5 מאכלים שכדאי לכם להימנע מהם לפני השינה

  • א' שבט התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מסתבר כי מאכלים מסוימים יכולים להשפיע באופן משמעותי על איכות השינה שלכם, השאלה היא באיזו שעה אתם בוחרים לאכול אותם. לפניכם 5 מאכלים שכדאי לכם להימנע מהם בטרם תפרשו לישון.

1. מתוק ועוד מתוק – אם אתם משתייכים לאוהבי המתוקים, בעיקר עוגות ועוגיות, כדאי לכם להיפטר מהמנהג המגונה הזה. לאחרונה פורסם מחקר ובו 31% מהמשתתפים העידו כי חלמו חלומות רעים לאחר שאכלו מתוק לפני השינה

2. חריף – ישנן לא מעט עדויות על כך שאכילת מאכלים חריפים גורמים לחלומות מוזרים, אם כי יש גם לקחת בחשבון עדויות בהם דיווחו כי חריף מסייע בזכירת חלומות טוב יותר. אם כן, קחו סעיף זה בעירבון מוגבל.

3. מוצרי חלב – בשנת 2015 נערך מחקר שבחן את השפעת המזון על החלומות. 44% העידו על חולומות מטרידים ו-39% העידו על חלומות מוזרים בעקבות אכילת גבינה, חלב וגלידה לפני השינה. אז בפעם הבאה כשתרצו לאכול פיצה לפני שינה, עדיף שתחשבו פעמיים.

4. מאכלים שומניים – אלו קשים לעיכול,, ובעלי נטייה לחלומות משונים. אם כבר מתחשק לכם לאכול מזון מהיר, כדאי לאכול מאכלים אפויים מאשר מטוגנים.

5. שוקולד – כולנו אוהבים שוקולד, אך יש להיזהר עם הכמות בטרם הולכים לישון. הקקאו מכיל קפאין שיכול להפריע לאיכות השינה ומכאן לחלומות לא נעימים הדרך סלולה. אם כן, השתדלו לאכול את השוקולד מוקדם יותר בשעות היום.

לסיום, לא נשאיר אתכם ללא המלצה למזון שיעניק לכם חלומות טובים וורודים: מסתבר כי פירות וירקות הן הבחירה האידיאלית לשינה איכותית ונעימה. 

תגיות:מאכליםשינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה