סמארטפונים ואינטרנט

המורה נדהם מהתוצאות - הניסוי שערך לתלמידיו הציף את הרשת

מורה לכיתה ג' רצה להמחיש לתלמידיו את כוחה של הרשת בהפצת מידע. הניסוי שהתחיל עם פיסת מידע תמימה הפתיע מעל ומעבר גם את המורה עצמו

  • כ"ח טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מורה לכיתה ג' רצה להמחיש לתלמידיו את כוחה של הרשת בהפצת מידע. הניסוי שהתחיל עם פיסת מידע תמימה שנשלחה ברשת, הפתיע מעל ומעבר את המורה כאשר קיבל מאות שיתופים.

המורה מארפל מקנזס שלח לאוויר העולם את המשפטים הבאים: "אני מורה לכיתה ג' מקנזס. אני מנסה ללמד את הכיתה שלי על כוחו של טוויטר וכמה מהר מידע יכול להתפשט. אם תוכלו לשתף את הציוץ או להגיב איפה אתם קוראים אותו, אני מאוד אעריך את זה. אני מתכוון לשתף עם התלמידים את התוצאות ב-12 בינואר. תודה!".

בתוך זמן מועט, הציוץ שנשלח מאוקלהומה ביום שני, הגיע למדינה אחרת בארצות הברית, אך מכאן זה רק התחיל. בתוך שעתיים המידע שותף באזורים שונים במדינה. ביום רביעי השיתוף הופץ 200 אלף פעם וזכה למאות תגובות שבישרו כי המידע הגיע לעשרות ארצות שונות, ביניהם אוגנדה, קניה ומלזיה.

ע"פ הדיווח, בתחילת הניסוי המורה מארפל החליט לתלות פתקונים במפת העולם התלויה בכיתה, על מנת לסמן בכל פעם שהציוץ הגיע למקום חדש, אולם לאחר זמן מה התייאש כי פשוט לא עמד בקצב.

המורה ההמום סיפר בראיון לכלי תקשורת בקנזס סיפר המורה ההמום כי הוא קיים בכיתה מספר דיונים בכיתה על הרשתות החברתיות: הם בהחלט מבינים שמידע יכול להתפשט במהרה. וזו בדיוק הייתה הנקודה שלי".

תגיות:מורהתלמידיםאינטרנטם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה